هر آنچه باید درباره سله بن بدانید

سله بن نام یک روستا در اطراف بخش فیروزکوه شهرستان دماوند است که نام برندی ایرانی هم از آن گرفته شده است. این برند، در داخل ایران، پوشاک حرفه‌ای خانواده تولید می‌کند تا ضمن در نظر داشتن استانداردهای جهانی، تن‌پوش‌هایی با تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی به مردم، عرضه کند.

کاماپرس، برآن است تا با بیان نکاتی چند، سله بن را به علاقه‌مندان و فعالان صنعت مد و پوشاک معرفی کند؛

1. سله‌بن پشتوانه قدرتمندی در بافت و تولید پارچه داشت تا اینکه در سال 1389 به تولید پوشاک ایرانی روی آورد.

2. مدیریت این برند پوشاک را شاهرخ جعفری برعهده دارد.

3. محصولات سله‌بن انواع مختلفی از پوشاک را در بر می‌گیرد، ضمن اینکه تمامی افراد خانواده را از زن و مرد و بچگانه و پوشاک بزرگسال پوشش می‌دهد. این محصولات شامل پولوشرت، پیراهن، کاور، هودی، مانتو، شومیز، سارافون و حتی کلاه و شال‌گردن و انواع اکسسوری هستند. به همین جهت سله‌بن با نام «پوشاک خانواده» شناخته می‌شود.

آریاک سفر

4. محصولات سله بن را می‌توان در شهرهای تهران، نمک‌آبرود، نور، مشهد، همدان، بابلسر، سمنان، گرگان، شیراز، کرمان، گنبدکاووس و اصفهان از شعب و نمایندگی‌های این برند، خریداری کرد. چشم‌انداز سله‌بن حضور در تمامی مراکز استان‌ها تا سال 1405 است.

5. سله‌بن انتخاب مناسبی برای استایل روزمره یا همان کژوال است چرا که محصولات آن از رنگ‌های متنوع با طراحی‌های ساده بهره می‌گیرند. این کار باعث می‌شود هیچ‌کس دست خالی از فروشگاه‌های سله‌بن بیرون نرود زیرا تنوع محصولات آن می‌تواند همه اجزای یک استایل را تامین کند.

6. سله‌بن در میان مشتریانش به کیفیت پارچه مشهور است. محصولات سله‌بن را می‌توان تا مدت‌ها پوشید بدون اینکه آسیبی ببینند. همچنین قیمت‌های این برند به گونه‌ای است که دست مشتریان را برای خرید باز می‌گذارد.

7. در یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، که در سال 96 در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار شده بود، از سله بن تقدیر شد.

8. سله بن به تازگی امکان خرید غیرحضوری را از طریق سایت فراهم کرده است، همچنین صفحه اینستاگرامی این برند نیز به شکل روزانه فعال است. خریداران تا 7 روز پس از خرید نیز می‌توانند کالاهای خریداری شده را تعویض یا مرجوع کنند.

مرتبط با : سله‌بن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هر آنچه باید درباره سله بن بدانید

  1. البرز گفته:

    از شعبه ایزدشهر مازندران خرید کردیم . یادشون رفت تگ لباس رو باز کنن. برگشتیم به ما گفتن باز نمیکنیم شاید لباس رو از جای دیگه گرفتید. خیلی بی ادب بی منطق بودن . بهشون رسید خرید رو نشون دادیم ولی آخر هم باز نکردن. بدترین خاطره خریدم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز