هر آنچه باید درباره زیماسفر بدانید/ معرفی تورهای ویژه ژانویه

دفتر خدمات مسافرت هواپیمایی و جهانگردی زیما سفر پارس انواع تورهای داخلی و خارجی را برگزار می‌کند. از جمله آن می‌توان به کیش، قشم، مشهد، گرجستان، سریلانکا، هندوستان و… اشاره کرد. متناسب با نوع هواپیمایی، هتل و سایر امکانات هزینه آن متفاوت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بخشی از وبسایت این آژانس به معرفی انواع جاذبه‌های گردشگری داخلی و خارجی می‌پردازد. مقالاتی درباره راهنمای ارزان سفر کردن، بهترین زمان سفر به هر شهر یا کشور و… برروی سایت بارگذاری می‌شود. فهرستی از انواع هتل‌های داخل کشور و سایر نقاط جهان و موقعیت مکانی هرکدام، آدرس و امکانات آن شرح داده شده است.

زیما، برگرفته از واژه زمین، نامی با قدمت و ریشه اوستایی است.  این نام به هدف این آژانس در برگزاری انواع سفرهای گردشگری در کره زمین اشاره می‌کند.

زیما در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، آپارات، یوتوب، لینکدین و پینترست حضور دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

در ادامه کاماپرس به معرفی چهار تور ویژه ژانویه می‌پردازد:

تور گرجستان

*تور گرجستان ویژه ژانویه توسط هواپیمایی وارش برگزار می‌شود. مدت اقامت چهار شب و پنج روز است.  لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی از امکانات تور است. برای این سفر به گذرنامه با حداقل هفت ماه اعتبار نیاز است. هتل بیلتمور و هتل لوتا از هتل‌های پنج ستاره این تور هستند. این آژانس سایر  تورهای گرجستان، با خدمات مشابه و طول اقامت متفاوت را در وبسایت خود شرح داده است.

تور گرجستان-کاماپرس

تور بیروت

*زیما تور بیروت ویژه سال نو را در برنامه خود دارد. تاریخ رفت این تور هفت دی است. مدت اقامت آن هفت شب و هشت روز است. هواپیمایی ایران ایر رفت و برگشت مسافران را پوشش می‌دهد. انتخاب انواع هتل‌های دو ستاره تا پنج ستاره برای این تور امکان‌پذیر است. جهت اطمینان از وجود ترانسفر فرودگاهی برای این تور نیاز است که با کانتر چک شود. لیدر انگلیسی زبان محلی وجود دارد.

تور بیروت-کاماپرس

تور پوکت

*تور پوکت ویژه ژانویه توسط این آژانس برگزار می‌شود.  تاریخ رفت هشت دی ماه است. این تور در مدت هفت شب وهشت روز به پایان می‌رسد. سلام ایر پرواز مسافران را به عهده دارد. تنها هتل سه ستاره نپتونا و هتل‌های چهار ستاره اسلیپ ویت می و هالیدی قابل انتخاب هستند. ویزای تایلند از خدمات این تور است. برای این سفر لیدری در نظر گرفته نشده است. از واکسن های مورد تایید تایلند می‌توان به سینوفارم اشاره کرد.

پوکت-کاماپرس

تور سریلانکا

*تور سریلانکا در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه برگزار می‌شود. پرواز این تور با ایرعربیا صورت می‌گیرد. هفت شب اقامت در هتل در نظرگرفته شده است. بیمه مسافرتی، گشت شهری، لیدر محلی از امکانات این سفر است. مسافران دو شب در کلمبو، دو شب در کندی و سه شب در بنتوتا اقامت دارند. برنامه بازدید و جزئیات سفر در سایت توضیح داده شده است. این تور غیرقابل کنسل است.

این مجموعه در تهران، خیابان میرداماد واقع شده است. مدیریت آن سید مجید جلیلی هاشمی است.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : زیما سفر پارس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز