هرآنچه که از لگوی اسباب بازی باید بدانید

کتاب وب

لگو (به دانمارکی: LEGO) نام تجاری نوعی اسباب‌بازی است که توسط گروه لگو در شهر بیلوند دانمارک تولید می‌شود. واژه lego برگرفته از کلمه leg godt به معنی خوب بازی کردن است. این کلمه به معنی گردآوری و خوب جفت کردن هم هست.

به گزارش کاماپرس، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های مختلف هر کدام به نوعی بر رشد ذهنی و جسمی کودک و مهارت‌های او تاثیر می‌گذارند، اما لگوها نقش بسزایی در این زمینه دارند، تاثیری همه جانبه که حتی آینده کودک را در بزرگسالی نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

لگوی اسباب بازی وسیله ای از جنس پلاستیک می باشد که در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. این اسباب بازی برای کودکان طراحی شده است و وسیله ای مناسب و کاربردی در جهت رشد ذهنی، جسمی و مهارت های کودک می باشد. نتایج تحقیقات نشان می دهد بازی با لگوی اسباب بازی در هوش و مهارت های کودکان در آینده موثر می باشند. اگر شما نیز به رشد جسمی و ذهنی و سلامت روان کودک خود اهمیت می دهید، تا پایان این مطلب را دنبال نمایید.

بازی با لگوی اسباب بازی بدین صورت است که کودک با متصل کردن قطعات آن به یکدیگر اشکال گوناگونی را بر اساس خلاقیت و سلیقه خود می سازد. نکته ی بسیار جذاب و بی نظیر این اسباب بازی این است که می توان از آن انواع و اقسام اشکال را درست کرد و بر خلاف سایر اسباب بازی ها چون عروسک، ماشین و غیره هرگز برای کودک تکراری و خسته کننده نمی شود. اگر شما نیز به دنبال یک اسباب بازی مفید، کاربردی و خلاقانه برای کودک خود می باشید پیشنهاد ما به شما خرید یک لگوی اسباب بازی می باشد.
فواید لگوی اسباب بازی بر کودکان
دانشمندان تاثیرات مثبت لگوی اسباب بازی بر کودکان را به اثبات رسانده اند؛ در این قسمت برخی از فواید و مزایای آن را برای شما بیان می نماییم:
 پرورش عضلات ظریف انگشتان دست
 پرورش قوه ی تخیل کودک
 رشد مهارت های بدنی و ارتباطات فضایی در کودک
 با استفاده از لگوی اسباب بازی به کودکان می توان واژه های بسیاری را آموزش داد؛ مفاهیمی مانند قطار، ماشین و غیره در ذهن کودک مصداق خارجی پیدا می کنند.
 تقویت قدرت بیان، جمله سازی و داستان سرایی کودک
 افزایش اعتماد به نفس کودک؛ بیشترین میزان اعتماد به نفس باید در کودکی شکل گیرد و ضروری است والدین باید به این نکته توجه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، اگر هنوز به خرید یک لگوی اسباب بازی برای کودک تان شک دارید، ما این اطمینان را به شما می دهیم که از تهیه ی آن پشیمان نخواهید شد و تیم ما برای شما بهترین و جذاب ترین لوگو را پیشنهاد می کند.

آریاک سفر

برای کودکان لگوی اسباب بازی یا  اوریگامی بخریم؟
علاوه بر لگوی اسباب بازی، اوریگامی نیز از جمله بازی های فکری کودکان به شمار می آید که هدف از آن ساختن طرح ها و اشکال جالب و زیبا با بهره گیری از تا کردن کاغذ می باشد. این بازی فکری موجب هماهنگی ذهن و دست، افزایش تمرکز، افزایش مهارت های هنری کودک، پرورش خلاقیت، کاهش استرس و افزایش روحیه ی صبر و تحمل در کود شما می شود. اگر علاوه بر لگوی اسباب بازی به دنبال تهیه ی یک اسباب بازی فکری، جذاب و مفید برای کودک تان هستید، ما به شما اوریگامی را پیشنهاد می کنیم. یکی دیگر از مزایای بازی فکری اوریگامی، تقویت مهارت های اجتماعی کودک شما و تعامل بیشتر در محیط خانواده می باشد؛ زیرا این بازی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و همه ی اعضای خانواده می توانند با آن سرگرم شوند؛ بنابراین با خرید اوریگامی مطمئنا محیطی سرشار از آموزش، تفریح و سرگرمی را برای خود و کودک تان فراهم خواهید کرد.
بنابراین استفاده از لگوی اسباب بازی و پازل برای کودک شما بسیار مفید و جذاب می باشد و هر کدام فواید و کاربرد های مخصوص به خود را دارند. اگر به دنبال یک اسباب بازی دوست داشتنی و جذاب و در عین حال مفید و کاربردی برای کودک تان می باشید، ما به شما علاوه بر خرید لگوی اسباب بازی، تهیه پازل و اوریگامی را نیز پیشنهاد می کنیم؛ زیرا هر کدام در جای خود یک بازی ارزشمند و پر خاصیت برای فرزندتان می باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کتاب وب
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز