هرآنچه لازم است درباره کیسون بدانید

با نگاهی به فهرست کشورهایی که شرکت ایرانیِ کیسون در آنها پروژه‌های فنی و مهندسی انجام داده، اعتبار جهانی این شرکت مشخص می‌شود. بلاروس، هندوستان، الجزایر، عمان، گینه‌استوایی، سودان، کشورهای خلیج فارس، قرقیزستان، قزاقستان و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که به کیسون اعتماد کرده‌اند و پروژه‌های بزرگ خود را به این شرکت ایرانی سپرده‌اند.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته کلیدی درباره کیسون که دانستن آنها برای فعالان صنایع ساختمان و عمران مفید است، اشاره می‌کند؛

1- کیسون یک شرکت خصوصی سهامی عام است که در آن خدمات مهندسی و ساخت در تراز جهانی ارایه می‌شود. این شرکت در زمینه‌های طراحی، مدیریت، تدارک و اجرای پروژه‌های بزرگ و چندنظامه به کارفرماهای داخلی و خارجی خدمات ارائه می‌دهد.

2- کیسون طی سالهای 1379 تا 1389 شش بار به عنوان صادرکننده نمونه خدمات فنی و مهندسی و در سالهای 1391، 1392 و 1393، سه بار پیاپی به عنوان صادرکننده ممتاز خدمات فنی و مهندسی ایران برگزیده شد. این شرکت همچنین توانسته است مدال افتخار صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران را در سال 1394 کسب کند.

3- شرکت‌های فراسر، شرکت توسعه مهندسی کیسون، شرکت صنعت آبفای کیسون، شرکت عمران کیسون، شرکت آب و محیط‌زیست اعضای حقوقی هیات مدیره کیسون هستند. محمدرضا انصاری، علی‌محمد کامران‌کیائی، حسین کمرهء، رضا سعیدکار و بهزاد حاجی‌شیر‌محمدی نیز به نمایندگی از این شرکت‌ها در هیئت مدیره کیسون حضور دارند. گیتی سیف الهی‌مقدم مسئولیت مدیرعاملی کیسون را برعهده دارد.

آریاک سفر

4- ماموریت کیسون سازندگی در تراز جهانی با توسعه قابلیت‌های انسانی و سازمانی برای ارتقاء زندگی انسانها و سرویس‌های این شرکت شامل اجرای پروژه به عنوان توسعه‌دهنده، مدیریت پروژه، مهندسی، تدارک، ساخت، تامین مالی، سرمایه‌گذاری و تعمیر و نگهداری است.

5- کیسون جهت تکمیل زنجیره ارزش و در راستای توسعه کمی و کیفی، با 31 شرکت زیرمجموعه در حوزه‌های پیمانکاری، تولیدی، بازرگانی، خدماتی، سرمایه‌گذاری و مهندسی فعالیت خود را توسعه داده است. شرکت عمران کیسون، شرکت پتروصنعت کیسون و شرکت آب محیط زیست کیسون از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ کیسون هستند که قرار است فعالیت‌های پیمانکاری کیسون توسط آنها انجام می‌شود. پروژه‌های ایران‌مال، مخازن نفت و گاز جاسک، آب‌شیرین‌کن بندرعباس از جمله پروژه‌هایی است که توسط کیسون اجرا می‌شوند.

6- کیسون جایزه اهتمام سه‌ستاره را در مراسم اختتامیه سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی را کسب کرد. این شرکت رتبه اول شرکت‌های گروه خدمات فنی و مهندسی در جشنواره ملی بهره‌وری، تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی، تندیس برنز سه‌ستاره جایزه تعالی منابع انسانی، دیپلم افتخار مسئولیت اجتماعی ایران، نشان تجربه برتر در مسئولیت اجتماعی در محور سازمانی و جایگاه نخست واحد ایمنی برتر را نیز در آلبوم افتخارات خود دارد.

7- این شرکت حضوری پررنگ در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری حوزه ساختمان، نفت و گاز و صنایع مرتبط با پروژه‌های عمرانی داشته است. نخستین نمایشگاه برترین‌های توسعه صنعت ساختمان در سال 97، بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی از جمله آخرین نمایشگاه‌هایی بود که کیسون در آنها حضور داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : کیسون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هرآنچه لازم است درباره کیسون بدانید

  1. الله وردی خلیلی گفته:

    سلام من مطالعه کردم و سهام این شرکت رو خریدم ولی الان بدلیل رکود بازار سهام ضررکرده ام آیا امیدواری برای واقعی شدن قیمت سهام میشه داشت ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز