هرآنچه لازم است درباره نیک کالا بدانید

نیک کالا-کاماپرس

شرکت نیک کالا با بالابردن راندمان حرارتی محصولات خود تا 80 درصد محصولاتی با مصرف انرژی پایین تولید می‌کند. این ویژگی سبب شده تا تولید آلاینده‌های زیست‌محیطی سی او و ان او ایکس نیز کاهش یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت نیک‌کالا و پیشینه آن می‌پردازد؛

* شرکت نیک کالا در بخش مسئولیت‌های اجتماعی سایت خود عنوان کرده که با اعمالی چون بهبود مستمر خطوط توليد، تصفيه فاضلاب‌هاي صنعتي، تصفيه ذرات معلق، كاهش آلودگي‌هاي صوتي، كاهش مصرف انرژي برق، كاهش مصرف گاز و کاهش مصرف آب به دنبال حفظ محیط‌زیست است.

* محصولات شرکت نیک کالا در سه گروه بخاری، شومینه گازی و اجاق‌گاز تولید کرده و به فروش می‌رسد. 12 مدل بخاری، هفت مدل شومینه گازی و هفت نوع اجاق‌گاز به مشتریان عرضه می‌شود. این شرکت خبر از تولید محصولاتی چون اجاق‌گاز فردار، فر توكار، هود آشپزخانه و… در آینده داده است.

آریاک سفر

* استانداردهای محصولات نیک کالا شامل مواردی چون مدیریت کیفیت ایزو 9001:2015، استاندارد محیط زیستی ایزو 14001: 2015، استاندارد سيستم مديريت ايمني و بهداشتي او اچ ساس 18001: 2007 می‌شود. این گروه صنعتی استاندارد رسیدگی به شکایت مشتریان ایزو 10002: 2014 و استاندارد رضایت مشتری از کشور آلمان ایزو 10002:2012 را نیز دریافت کرده است.

نیک کالا-کاماپرس

* شرکت نیک کالا دو بار تندیس زرین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، یک‌بار تندیس نقره‌ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و دو بار تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرده است. تندیس واحد نمونه استاندارد استان البرز، تندیس واحد نمونه استاندارد کشور و گواهینامه سطح کیفیت خدمات مشتریان از دیگر افتخاراتی هستند که این شرکت موفق به کسب آنها شده است.

* نیک کالا واحد آموزش و تحقیقات نیز راه‌اندازی کرده است که کلاس‌هاي متعدد، تجهيزات به‌روز و مدرن کمک‌آموزشی، كتابخانه مجهز به بيش از 3800 عنوان كتاب در حوزه‌هاي مختلف را شامل می‌شود. نیک کالا هدف واحد آموزش را ارتقا سطح عمومي دانش و مهارت كاركنان، بهبود عملكرد فردي و گروهي كاركنان و پيشگيري و آگاهي در راستاي جلوگيري از حوادث در محيط صنعتي اعلام کرده است.

* شعارهای مختلف نیک کالا در سایت شرکت با عنوان شعارهای ماندگار آرشیو شده‌اند. از جمله این شعارها می‌توان به «این نام نیک است که می‌ماند»، «همگام با معیارهای جهانی»، «با نام خدا آغاز کردیم و با یاد او ادامه می‌دهیم»، «عشق به آب ‌ وخاک، ما را سبز کرد» و … اشاره کرد.

* برای آشنایی بیشتر با محصولات نیک کالا می‌توان به سایت این شرکت مراجعه کرد.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : نیک کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز