هرآنچه باید درباره گروه صنعتی اروند بدانید

فراهم آوردن محیطی آرام و زنده برای محل کار و خانه، یکی از دغدغه‌های گروه صنعتی «اروند» بوده است و در دستور کار این مجموعه نیز قرار دارد.

کاماپرس در ادامه به نکته‌هایی جالب درباره اروند می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان صنعت مبلمان و دکوراسیون خواندنی است؛

۱. گروه صنعتی اروند با ۵۰ سال سابقه تولید، فعالیت خود را از سال ۱۳۳۸ در زمینه تولید انواع صندلی‌های اداری شروع کرد. اروند طی این مدت موفق به کسب جایگاهی شاخص در میان فعالان این صنعت شده است.

۲. این گروه ۵۳ مدل انواع صندلی و مبلمان تولید می‌کند و نشان برترین کیفیت را در ۷ سال متوالی، از اتحادیه صادرکنندگان مبلمان اداری دریافت کرده است.

۳. اروند با تولید صندلی‌های آمفی تئاتر و اداری، انواع مدل‌های مخصوص مدیریت، کارمندی، کارشناسی و کنفرانس را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

آریاک سفر

۴. قاسم اصلان بیگی مدیریت این مجموعه را به عهده دارد. وی اولین صنعتگری است که واحد تولیدی خود را در زمینی به مساحت یک هکتار در شهرک صنعتی بهسازی صنایع چوب ایران مستقر کرد.

۵. تجهیز ساختمان اجلاس سران کشورهای اسلامی ولنجک سعدآباد، ساختمان جدید مجلس شورای اسلامی میدان بهارستان، سالن محل برگزاری جلسات اپک، برج میلاد، اتاق بازرگانی و ده‌ها پروژه دیگر نمادی از توانمندی‌های فنی و صنعتی این واحد برشمرده می‌شود.

۶. فروشگاه اینترنتی «خوگر» به عنوان یکی از نمایندگان این شرکت، کالاهای اروند را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می‌کند. صندلی‌های مدیریتی در مدل‌های ۱۷۱۶،۱۷۱۴ و ۲۰۱۴ از جمله پرفروش‌ترین تولیدات اروند به شمار می‌روند.

۷. مجموعه اروند هموار در پی تولید محصولاتی با کیفیت و طراحی منحصر بفرد بوده که بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند؛ دوام بالا و کیفیت مطلوب از جمله مشخصه‌های اصلی محصولات اروند هستند.

۸. تولیدات اروند تا سال ۸۹ از طریق ۷۰ نمایندگی که نیمی از آنها در تهران قرار دارند، به خریداران عرضه شده است.

۹. گروه صنعتی اروند از سال ۱۳۸۵ برای ۳ سال متوالی برنده جایزه برترین کیفیت و بهترین غرفه‌آرایی در نمایشگاه مبلمان منزل و اداری شده است.

۱۰. اروند در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری در سال ۱۳۹۴ حضور داشته است.

 

مرتبط با : خوگرگروه صنعتی اروند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز