هرآنچه باید درباره شوفاژکار بدانید

لست سکند

خلأ وجود یک شرکت تاسیساتی در بازار مصرف ایران در دهه 40 به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل سهامداران شرکت صنعتی شوفاژکار، با هدف تولید داخلی و بومی‌سازی دانش تاسیسات اقدام به راه‌اندازی این شرکت کردند. این شرکت ماشین‌آلات، تجهیزات و دانش فنی تولید را از کارخانه آهلمن آلمان خریداری کرد و محصولات خود را تحت لیسانس این برند آلمانی تولید کرد.

کاماپرس در ادامه به 8 نکته کلیدی که دانستن آنها برای فعالان صنعت تاسیسات ضروری است، اشاره می‌کند؛

1- بنیان‌گذاران این شرکت جمعی از فعالان و تاجران بازار آهن بودند؛ اصغر و علی‌اکبر حاجی بابا، محمدزاده، افشار و مصلحی از تاجران به‌نام بازار آهن تهران بودند اصغر حاجی‌بابا نیز صاحب کارخانه پارس‌متال بود.

2- در حال حاضر علیمردان علائی، مدیرعامل شرکت صنعتی شوفاژکار است. وی 13 سال در این شرکت صنعتی به عنوان مدیر کارخانه مشغول به‌کار بوده و اکنون 4 سال است که مسئولیت مدیرعاملی را برعهده دارد.

3- محصولات شرکت صنعتی شوفاژ کار شامل بویلرهای چدنی، پکیج‌های زمینی، دیگ‌های چوب‌سوز، پکیج‌های دیواری، شومینه چدنی، پکیج‌های موتورخانه‌ای و مشعل است.

راز آسمان پایتخت

4- دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر 10-400 با دارا بودن راندمان حرارتی بالا، ابعاد کوچکی دارد که از دهه 1380 توسط این شرکت به بازار عرضه شده و به عنوان پرفروشترین دیگ شوفاژ چدنی در کشور مورد استقبال قرار گرفته است.

5- شرکت شوفاژکار در تمام نمایشگاه‌های تاسیسات تهران و شهرستان‌ها حضور پررنگی دارد و به عنوان پرچمدار صنعت تاسیسات حتی در نمایشگاه‌های معتبر دیگری همچون نمایشگاه ساختمان نیز شرکت می‌کند. به عنوان مثال این شرکت سال گذشته در نمایشگاه تاسیسات حرارتی و برودتی مشهد و تبریز حضوری تاثیرگذار داشت.

6- شوفاژکار به دلیل حجم گسترده صادراتی که به سایر کشورها دارد در نمایشگاه‌های خارجی نیز حضور پیدا می‌کند. سال گذشته این برند در نمایشگاه‌های آلمان و ایتالیا شرکت کرد.

7- واحد نمونه استانی استاندارد، تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تولیدکننده نمونه ملی در روز جهانی استاندارد، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، صادرکننده نمونه کشور در سال‌های 93 تا 95، احراز گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از جمله افتخارات این شرکت صنعتی است.

8- شرکت صنعتی شوفاژکار محصولات خود را به کشورهای اسپانیا، ایتالیا، یونان، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، ارمنستان و… صادر می‌کند. بر اساس گزارشی که روزنامه دنیای اقتصاد منتشر کرد، شرکت شوفاژکار توان تولید سالانه 24 هزار تن محصول را دارد. این شرکت بیش از 80 درصد سهم بازار داخل را در اختیار دارد. همچنین بیش از 30 درصد از تولیدات خود را در به بازارهای جهانی صادر می‌کند. حدود 80 درصد صادرات شوفاژکار به مقصد کشورهای اروپایی است و مابقی به کشورهای اردن، سوریه، لبنان، عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : شوفاژکار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز