هرآنچه باید درباره سیندژ بدانید

گروه بین‌المللی توسعه تجارت سیندژ ایرانیان که معمولا با نام سیندژ شناخته می‌شود، تولید‌کننده انواع پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی، انواع لوله‌های او‌پی‌وی‌سی است. این مجموعه در زمینه‌های انبوه‌سازی ساختمان، بهینه‌سازی مصرف انرژی و خدمات بازرگانی نیز فعالیت است.

کاماپرس در ادامه به مهمترین ویژگی‌های گروه سیندژ که دانستن آنها برای فعالان صنعت ساختمان به خصوص حوزه در و پنجره ضروری است، اشاره می‌کند؛

1- گروه سیندژ در سال 1383 توسط حسن تاجیک راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در حوزه ساختمان آغاز کرد.

2- اعضای گروه بین‌المللی توسعه تجارت سیندژ ایرانیان عبارتند از شرکت زرین بنا پارسیان، شرکت آبانگان لوله بسپار، شرکت گنو راد وین ایستا، شرکت ایستا بن رسام و شرکت خدمات بازرگانی 66 کیش.

3- شرکت زرین بنا پارسیان از زیرمجموعه‌های گروه سیندژ است که در سال 1383 شروع به فعالیت کرد. این شرکت از برندهای مطرح و پیشرو در زمینه تولید پروفیل‌های یو.پی.وی.سی است که از ظرفیت تولید 9 هزار تن محصول در سال برخوردار است. دفتر مرکزی این شرکت در تهران و کارخانه آن در شهر سنندج – استان کردستان – واقع شده است.

آریاک سفر

4- شرکت آبانگان لوله بسپار، لوله‌های انتقال آب تولید می‌کند که با ظرفیت سالانه بیش از 15 هزار تن در سال 1393 تاسیس شد.

5- شرکت گنوراد وین ایستا، در سال 1392 تاسیس شد و در زمینه فن‌آوری بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان و سیستم‌های هوشمندسازی در بهره‌برداری از ساختمان‌ها مشغول به فعالیت هستند. این مجموعه به صورت عمده در بحث طراحی، ساخت، اجرا و مهندسی نماهای مختلف فعالیت دارد.

6- شرکت ساختمانی ایستا بن رسام از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه سیندژ است که با هدف حضور موثر و فعال در بازار مسکن و پروژه‌های عمرانی به خصوص انبوه‌سازی، در سال 1391 تاسیس شد. این شرکت به انجام پروژه‌های عمرانی و صنعتی در زمینه مشاوره و اجرا در بخش‌های معماری، ابنیه و تاسیاست می‌پردازد.

7- شرکت بازرگانی 66 کیش در سال 1377 در منطقه آزاد جزیره کیش تاسیس شد. این شرکت در زمینه تامین ماشین‌آلات تولیدی و صنعتی، مواد اولیه پلیمری و پتروشیمی، یراق‌آلات صنعت یو.پی.وی.سی و آلومینیوم و ورق‌های کامپوزیت فعالیت می‌کند و نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر خارجی را اخذ می‌کند.

8- گروه سیندژ خدمات مختلفی شامل سرمایه‌گذاری و مهندسی مالی، پروژه‌های ساخت و غیرساخت، مدیریت کسب‌و‌کار، صادرات و واردات کالاهای تجاری، تاسیس و راه‌اندازی خطوط تولید، انجام خدمات مهندسی و تجاری را انجام می‌دهد.

9- نمایندگان رسمی سیندژ در استان‌های مختلف ایران، به نمایندگی از این شرکت در در نمایشگاه‌های استانی شرکت می‌کنند که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه‌های بوشهر، کرمان، چهارمحال‌وبختیاری و شهرکرد اشاره کرد.

10- تاکنون جوایز، گواهی‌نامه‌ها و مدارک متعددی به گروه سیندژ ایرانیان اهداء شده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به تقدیرنامه طرح نمونه کشور از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، لوح طرح نمونه کشور از وزارت صنایع و معادن، لوح تقدیر واحد نمونه صنعتی از سازمان صنایع و معادن کردستان، دریافت تندیس واحد تولیدی نمونه استاندارد، واحد برگزیده استاندارد مصالح ساختمانی، لوح واحد برگزیده استاندارد مصالح ساختمانی از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، لوح تقدیر از دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت، کارآفرینان برتر ملی بخش صنعت در نهمین جشنواره امتنان و واحد نمونه کارگری در چندین سال اشاره کرد.

11- در سایت گروه بین‌المللی توسعه تجارت سیندژ ایرانیان هدف اصلی این گروه بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش آسیب‌رسانی به محیط زیست و همچنین حفظ منابع انرژی برای آیندگان عنوان شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سیندژ
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز