هرآنچه باید درباره دیجی استایل بدانید

دیجی استایل
لست سکند

امروزه با ظهور و گسترش اینترنت و گوشی‌های هوشمند، امکان انجام هرکاری به صورت انلاین فراهم شده است. در روزگار خرید آنلاین «دیجی‌استایل» یکی از فروشگاه‌هایی است که در ایران برای خرید پوشاک کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه با ذکر ۱۱ نکته قصد دارد این مجموعه را به علاقه‌مندان صنعت مد و پوشاک بیشتر معرفی کند؛

۱. دیجی استایل پس از تجربه‌ی موفق دیجی‌کالا در سال 1395 به‌وجود آمد و یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ دیجی‌کالا محسوب می‌شود.

۲. بنیان گذار و مدیرعامل دیجی‌استایل حمید محمدی و سرمایه‎گذار این مجموعه شرکت سراواپارس و از دیگر سازمان‌های مرتبط با این مجموعه اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است.

۳. هر آنچه با پوشاک و مد مرتبط است، از کفش و لباس گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری‌ها و… در این فروشگاه عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

۴. محصولات این سایت به گروه‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه و زیبایی و سلامت تقسیم می‌شوند.

۵. فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی‌استایل محصولات خود را علاوه‎بر زیبایی و اصالت، با معیارهای پوشش ایرانی و اسلامی به مشتریان عرضه می‌کند.

۶. این سایت، محصولات ایرانی شرکت‌هایی مثل اناربن، هورشید، تچر، پانیسا، هاترا، آرتمیس، چرم مشهد و ده‌ها برند ایرانی دیگر را عرضه می‌کند. همچنین محصولات برندهای خارجی آدورا، آسترا، کام‌آن، داکترمرنینگ، الن، گلدن‌رز، اچ اند ام، ال‌سی‌وایکیکی و دیگر برندهای برتر غیرایرانی در این مجموعه به فروش می‌رسند.

۷. در دیجی استایل علاوه بر خرید سریع و آسان، می‌توان مراحل خرید را پیگیری کرد و سوابق خرید در دسترس است. حتی می‌توان کالاهای مورد علاقه را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کرد.

۸. خریداران محصولات عرضه شده در دیجی استایل می‌توانند نظرات، انتقادات و بررسی‌های خود را درباره کالاها و تجربه‌ی خرید با دیگران به اشتراک بگذارند.

۹. کاربران با عضویت در سایت دیجی استایل می‌توانند از فروش‌های ویژه و تخفیف‌های محصولات باخبر شوند.

۱۰. دیجی استایل این امکان را نیز برای کاربران فراهم کرده است که با افزودن آدرس جدید، برای دیگران نیز خرید کنند و به آن‌ها هدیه بدهند. این سایت قابلیت ثبت سفارش در تمامی روزهای سال حتی روزهای جمعه و تعطیل را دارد.

۱۱. بعد از خرید و ثبت سفارش از دیجی استایل، این مجموعه با ارسال پیامک یا ایمیل، گزارش خرید برای مشتری ارسال می‌شود. همچنین در صورت نیاز کارشناسان فروش با مشتریان تماس برقرار می‌کنند. با این وجود، مشتریان دیجی استایل تا هفت روز فرصت دارند کالای خریداری شده را بازگردانند. اپلیکیشن این مجموعه نیز در سایت دیجی استایل، کافه بازار و گوگل‌پلی موجود است.

مرتبط با : دیجی استایلدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز