هرآنچه باید درباره ایران هاست بدانید

ایران هاست-کاماپرس
لست سکند

ایران هاست یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های ثبت دامنه و میزبانی وب در ایران است.

کاماپرس در ادامه به معرفی ایران هاست و خدمات آن می‌پردازد؛

* ایران هاست متناسب با نیاز مشتریان خود مجموعه متنوعی از هاست‌ها را عرضه می‌کند؛ هاست ویندوز کانادا، هاست ویندوز ابری ایران، هاست لینوکس ابری ایران، هاست وردپرس ابری، هاست اختصاصی و هاست اشتراکی از جمله پرمشتری‌ترین خدمات این شرکت هستند.

* ایران هاست علاوه بر ارایه سرورهای مجازی، اختصاصی و ابری، خدمات دیگری همچون گواهینامه اس.اس.ال،  میزبانی ایمیل، تبلیغاتی در گوگل و فروشگاه‌ساز نیز ارایه می‌دهد.

* با توجه به نیاز کاربران به مقایسه انواع هاست‌های ایرانی و خارجی و همچنین مقایسه هاست‌های ویندوز و لینوکس، در سایت ایران هاست اطلاعات مفیدی در این خصوص در دسترس کاربران قرار داده شده است.

راز آسمان پایتخت

* از جمله ویژگی‌های شاخص ایران هاست که مورد توجه فعالان فضای مجازی قرار گرفته است می‌توان به ایجاد امکان مدیریت هاست توسط مشتریان، امکان نصب انواع نرم‌افزارها، پشتیبانی شبانه‌روزی طی هفته، تهیه نسخه‌های پشتیبان روزانه، هفتگی و ماهانه، ایجاد امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت دستی توسط مشتریان، نصب رایگان مدیریت محتوا و … اشاره کرد.

* ایران هاست برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران، پنل ویژه و مجزایی را مخصوص هر دامنه اینترنتی ارائه می‌دهد. همچنین انتقال دامین به این شرکت نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

هاست-کاماپرس

* ایران‌هاست با توجه به رشد فزاینده استفاده از وب‌سایت‌های وردپرس، یک سرویس اختصاصی برای این سایت‌ها تعریف کرده است. هاست وردپرپس مناسب کاربرانی است که سایت آنها برپایه وردپرس طراحی شده است یا به دنبال یک روش آسان و حرفه‌ای برای ساخت آن هستند و یا کسانی که می‌خواهند وب‌سایتی غیرفروشگاهی داشته باشند. از ویژگی‌های این سرویس میزبانی می‌توان به دیسک‌هایی اشاره کرد که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را بالا می‌برند.

* در مجموعه ایران هاست از نرم‌افزارهای به‌روز و دارای لایسنس معتبر استفاده می‌شود. همچنین به‌روزرسانی و امن‌سازی سرورها نیز به صورت خودکار انجام می‌شود.

* هواپیمایی زاگرس، اتاق اصناف ایران، شبکه الکترونیکی پرداخت شاپرک، کارگزاری مفید، شرکت توسن تکنو و فدراسیون ووشو از جمله مشتریان شاخص ایران هاست هستند.

* فروشگاه سازآنلاین ایران هاست این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، در زمانی کوتاه یک فروشگاه اینترنتی برای خود بسازند. این پکیج شامل طراحی اولیه سایت، نصب و راه‌اندازی فروشگاه، عقد قراردادهای لازم با بانک‌ها و نهادهای مربوطه، هاست و ایمیل اختصاصی است. مدل‌ها و پلان‌های مختلف این سرویس در وب‌سایت این شرکت معرفی شده‌اند.

* مشتریان ایران هاست می‌توانند در هفت روز اول پس از عقد قرارداد، در صورت مواجه شدن با مشکل در سرویس‌های خریداری‌شده، همکاری را فسخ و پول خود را پس بگیرند. کارشناسان این شرکت از کاربران به صورت 24ساعته پشتیبانی می‌کنند.

* ایران هاست برای ارتقای امنیت از فایروال‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و سوئیچ‌های شخصی استفاده می‌کند. این شرکت همچنین لایسنس نرم‌افزارهایی که استفاده می‌کند را از شرکت‌های اصلی خریداری می‌کند.

* ایران هاست قدمتی 23 ساله دارد و دفتر مرکزی آن در محله تخت طاووس تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت این شرکت یا صفحه اینستاگرام آن مراجعه کرد.

نویسنده: محدثه تکلو

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هاست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز