هرآنچه باید درباره اسنوا بدانید ؛ از اسنواتک تا محسن کیایی

اسنوا برای اولین بار در ایران، این امکان را به خریداران لوازم خانگی توکار داده است تا محصولات را با رنگ دلخواه خود سفارش دهند.

کاماپرس در ادامه به معرفی اسنوا و محصولات و خدمات آن پرداخته است:

محصولات این شرکت شامل یخچال و فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، کولر، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی است. قیمت یخچال و فریزر اسنوا با توجه به مدل، امکانات و رنگ آن از 12 تا 55 میلیون تومان متغیر است. همچنین تلویزیون‌های تولیدشده در این شرکت در سایزهای 32 تا 55 اینچ، در محدوده قیمت 5 تا 41 میلیون تومان، به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند ویژگی‌های مدل‌های مختلف هر محصول اسنوا را روی سایت این شرکت، با هم مقایسه کنند. بنابه اعلام سایت اسنوا، ارسال و نصب محصولات، رایگان است.

جشنواره فروش تابستانی 1401 اسنوا، از پنجم مردادماه آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. در این جشنواره به خریداران محصولات خاص اسنوا، علاوه بر خدمات نصب رایگان، یک کد تخفیف به صورت قرعه‌کشی تعلق می‌گیرد. پس از انجام قرعه‌کشی به ازای کدهای تخفیف، مبالغی به حساب خریداران واریز می‌شود.

شبکه نمایندگی‌های اسنوا در سراسر کشور فعال است. 25 مرکز سرویس و 25 انبار قطعه در مراکز استان‌ها و 2500 سرویس‌کار در تمام استان‌های ایران به خریداران محصولات اسنوا خدمات می‌دهند. خدمات پس از فروش محصولات اسنوا شامل ضمانت نصب و راه‌اندازی، تعمیر و تعویض قطعات توسط نماینده مجاز انتخاب سرویس به مدت 24 ماه از تاریخ نصب کالا و پشتیبانی فنی و قطعات به مدت 10 سال از تاریخ نصب است. نصب، آموزش و ایاب و ذهاب سرویس‌کاران برای اولین‌بار و تعمیر محصول در طول دوره ضمانت به عهده اسنوا است.

آریاک سفر

اسنوا-کاماپرس

اسنوا دارای گواهینامه سی ای مارکینگ جهت صادرات محصولات خود به اروپا و گواهینامه بی وی برای صادرات محصولات خود به عراق و دیگر کشورهای منطقه است. اسنوا در سال‌ 1392، به عنوان یکی از 100 برند برتر این در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران معرفی شد. در همین سال این شرکت موفق به دریافت نشان و تندیس جشنواره برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان، در دو گروه یخچال فریزر و تلویزیون شد.

اسنوا در سال1400، یک مرکز فن‌آوری و کارخانه نوآوری به نام اسنواتک را در دانشگاه اصفهان راه‌اندازی کرد. این مرکز که با هدف تسهیل مسیرهای سرمایه‌گذاری‌های جدید ایجاد شد، در دانشکده قدیم زمین‌شناسی دانشگاه اصفهان قرار دارد. اسنواتک دارای بخش‌های مختلفی از جمله سالن آمفی تئاتر، آزمایشگاه، فضای کاری اشتراکی، فضای جلسه، کلاس و همنشینی و …  است. اولین رویداد استارت‌آپی اسنواتک با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، 14 مردادماه در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

اسنوا-کاماپرس

اسنوا توان تولید روزانه 1500 اجاق گاز ایستاده، 1000 دستگاه کولر آبی و 1500 محصول از سری محصولات توکار را دارد.

شیرین صمدی، مجری سابق شبکه اصفهان و محسن کیایی، بازیگر محبوب تلویزیون و سینما دو شخصیت مطرحی هستند که در تیزرهای تبلیغاتی محصولات اسنوا ایفای نقش کرده‌اند.

اسنوا-کاماپرس

کاربران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با سایر محصولات اسنوا و کسب اطلاع بیشتر از قیمت آنها به سایت‌ این شرکت مراجعه کنند.

نویسنده: غزاله عندلیب

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز