هر آنچه باید درباره آگه سازان بدانید

تمام آژانس‌های تبلیغاتی سعی در منحصر به فرد بودن خود دارند تا در ذهن مخاطب خود ماندگار شوند. زیرا که در این صورت، محصول مورد نظر برای همیشه در ذهن مشتری، خاص می‌ماند. تبلیغات جذاب، می‌تواند تا حدود زیادی در دیده‌شدن برندها و شرکت‌ها موثر باشد. آژانس تبلیغاتی «آگه‌سازان» یکی از همین شرکت‌هاست که می‌کوشد در جهت جلب رضایت مشتریانش قدم بردارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی آژانس آگه سازان می‌پردازد که خواندن آن می‌تواند برای علاقمندان به صنعت تبلیغات، مفید باشد؛

۱. آژانس تبلیغات آگه‌سازان در سال ۱۳۷۸ راه‌اندازی شد. این شرکت تبلیغاتی، با استفاده از درک نیازهای مشتریان، سعی در ارائه بهترین پیشنهاد در حوزه کاری آنها دارد و منفعت مشتریان را در راس فعالیت خود قرار می‌دهد.

۲. انجام کلیه فعالیت های ارتباطی در حوزه تبلیغات که از کشف نیازها و فرصتها شروع می‌شود و با تدوین راه حل‌های استراتژیک ادامه پیدا می‌کند، ماموریت اصلی گروه آگه‌سازان است.

۳. کانون تبلیغاتی آگه‌سازان، دست یابی به استانداردهای بین‌المللی، فعالیت در صنعت بازاریابی و تبدیل شدن به یکی از سه کانون برتر کشور با در نظرگرفتن از ویژگی‌های کمی و کیفی را، چشم‌انداز خود می‌داند.

آریاک سفر

۴. از نمونه کارهای نام‌آشنای این آژانس تبلیغاتی می‌توان به تبلیغ آگهی تلویزیونی مایع ظرفشویی گلرنگ، مواد غذایی رعنا، روبیکا، آگهی تلویزیونی فروشگاه افق کوروش و محصولات شیرین وطن اشاره کرد.

۵. برندهای اکتیو، باریج، بانک کشاورزی، ویکتوریا، گلرنگ از جمله مشتریان آژانس تبلغاتی آگه سازان هستند.

۶. فعالیت دپارتمان مدیریت امور مشتریان آگه‌سازان، به دریافت بریف اولیه و شرح صورت مساله، تعیین مسیر و پایش اجرای پروژه، ارزیابی کیفیت پروژه در بخش های مختلف، خلاصه می‌شود.

۷. در مجموعه آگه‌سازان، پیچیده‌ترین پروژه‌های تبلیغاتی بر اساس یک فرایند از پیش طراحی شده و در قالب یک کار تیمی برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی و اجرا می‌شود.‌

۸. از بخش‌های شرکت تبلیغاتی آگه‌سازان می‌توان به قسمت تحقیقات بازار و استراتژی، خلاقیت، طراحی گرافیک، تولید، دیجیتال مارکتینگ، رسانه و برنامه‌ریزی و … اشاره کرد.

۹. کانون تبلیغاتی آگه سازان بیش از دو دهه با اداره کل بازرگانی صدا و سیما همکاری داشته است. در این خصوص، به پخش بیش از ۴۰۰ آگهی رادیویی و تلویزیونی پرداخته است، جزو ۱۰ شرکت برتر در رتبه‌بندی اداره بازرگانی درسال های ۹۶ و ۹۵ شد و با بیش از ۶۰ برند معتبر داخلی و خارجی با صدا و سیما قرارداد بست.

۱۰. کلیه فضاهای مجتمع تجاری کوروش برای هرگونه فعالیت تبلیغاتی به صورت انحصاری در اختیار کانون تبلیغاتی آگه‌سازان است.

۱۱. در اختیار داشتن فضای ۵۱ سینما در تهران و ۱۷۳ سینما در شهرستان، از جمله فعالیت‌‌های بخش رسانه‌ای این کانون تبلیغات به شمار می‌رود. در شبکه نمایش خانگی نیز، به تولید و پخش بیش از ۴۰۰ محتوای متنوع، پخش سراسری محصولات در بیش از ۵۰۰ شهر بزرگ، پوشش بیش از ۸۰ درصد در نقاط فروش شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر پرداخته است.

۱۲. گروه تبلیغاتی آگه‌سازان در صفحه مجازی خود در اینستاگرام، پنج هزار دنبال کننده دارد.

۱۳. گروه آگه‌سازان در سال ۱۳۹۵، موفق به دریافت تندیس طلایی و نقره‌ای در دومین جشنواره تبلیغات ایران شد. همچنین در سال ۱۳۹۶، در سومین دوره جشنواره تبلیغات، رتبه اول و شاهین طلایی را در بخش تبلیغات مستقیم و فروشندگی شخصی کسب کرد.

 

مرتبط با : آگه سازان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز