هرآنچه باید درباره آف دکور بدانید

مبلمان آف دکور-کاماپرس
آف دکور یک فروشگاه عرضه‌کننده مبلمان، دکوراسیون و جهیزیه به قیمت کارخانه است که به صورت همزمان آنلاین و حضوری فعالیت می‌کند. مصرف‌کنندگان می‌توانند بدون واسطه، محصولات را از کارخانه خریداری کنند.
کاماپرس در ادامه به معرفی آف دکور و محصولات و خدمات آن می‌پردازد؛
* آف دکور در زمینه طراحی دکوراسیون به بخش‌های داخلی، منزل، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، پذیرایی و بازسازی ساختمان می پردازد.
* در سایت آف دکور، قسمتی با عنوان حراج شگفت‌انگیز وجود دارد که محصولات متنوع را با تخفیفات ویژه و مدت زمان مشخص، نمایش می‌دهد.
* در حال حاضر بیشترین تخفیفِ این فروشگاه مربوط به مبل راحتی چستر لاریسا است که ۵۲ درصد تخفیف دارد. قیمت این مبل در سایت ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که در حراج به ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.
* بنابه اعلام سایت این فروشگاه، مشاوره رایگان، ارسال محصول به سراسر کشور، امکان بازگشت کالا، خرید اقساطی بدون ضامن و بدون سقف تا ۲۴ ماه از جمله خدمات آف دکور به مشتریان است.
مبلمان آف دکور-کاماپرس
* محصولات آف دکور دارای تنوع گسترده‌ای است و شامل انواع مبلمان، سرویس خواب، تخت‌خواب، میز، پارچه مبلی، مبلمان منزل، مبلمان اداری، دکوری است.
* آف دکور انواع مبلمان را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌دهد. مبل‌های راحتی، استیل، ال، چستر، کلاسیک و تخت‌خواب‌شو از جمله مبل‌های است که در این فروشگاه پیدا می‌شوند.
* آف دکور از 18 نوع پارچه در تولید مبلمان استفاده می‌کند. همین نکته قدرت انتخاب بیشتری به مشتریان در زمینه رنگ و جنس پارچه می‌دهد.
* علاوه بر بازدید و خرید محصولات در فروشگاه آنلاین آف دکور، امکان بازدید حضوری نیز از نمایشگاه  این مجموعه در جاجرود، وجود دارد.
* در سایت آف دکور، یک بخش خبرنامه وجود دارد که مشتریان می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود، جدیدترین تخفیف‌ها را دریافت کنند.
* این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و نشان ملی ثبت رسانه‌های دجیتال را نیز دارد.
* صفحه اختصاصی آف دکور در اینستاگرام، بیش از ۳۸ هزار دنبال‌کننده دارد. در این صفحه علاوه بر معرفی محصولات، پست‌های مربوط به جشنواره‌ها نیز منتشر می‌شود.
* کاربران جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات می‌توانند به وبسایت و صفحه رسمی آف دکور در اینستاگرام مراجعه کنند.
نویسنده:فرشته نوروزی
انتهای پیام
مرتبط با : آف دکور
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز