هدیه متفاوت شرکت عالیس به همراهانش

شرکت عالیس به مناسبت 14 ساله‌شدنش، به مشتریان خود هدیه‌ای شگفت انگیز می‌دهد. این مجموعه هدف خود را تکریم بنیان خانواده عنوان کرده است. اما چه چیزی هدیه عالیس را متفاوت می‌کند؟ به گزارش کاماپرس، عالیس به ازای هر فرد برنده، به تمام اعضای خانواده و 14 نفر از دوستانش نیز جایزه 50 میلیون تومانی اهدا می‌کند.

نحوه شرکت در مسابقه

افرادی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند، باید حداقل 14 محصول جایزه‌دار عالیس شامل دوغ، شیر، ماءالشعیر، آبمیوه و همچنین محصولات ویت‌بار را خریداری کنند و کد ثبت‌شده روی این اقلام را ارسال کنند. انتخاب برنده به صورت قرعه کشی انجام می‌پذیرد.

فرد برنده و تمام اعضای خانواده‌اش یعنی پدربزرگ و مادربزرگ، پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزندان و همچنین 14 نفر از دوستان و آشنایان، جایزه همراهی عالیس را دریافت می‌کنند، شرط این مسابقه این است که هر نفر 14 کد ارسال کند و کد ویژه قرعه‌کشی را دریافت کند.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که لزومی ندارد فرزندان زیر 14 سال فرد برنده، 14 کد را ارسال کنند اما الزامی است که برندگان، بسته‌بندی محصولاتی که کد قرعه‌کشی آن‌ها ارسال شده را به ارائه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت عالیس مراجعه کنند.

گروه تولیدی «عالیس»، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. این گروه 14 سال پیش با هدف تولید فرآورده‌های لبنی پاستوریزه، در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار واقع در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد.

مرتبط با : عالیس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز