هدست اپل به زودی معرفی خواهد شد

همزمان با پایان یافتن سال 2021، توجه‌ها بر تولیدات سال آینده شرکت اپل متمرکز شده است. حدود نیم دهه از زمانی که اپل از محصول اپل واچ رونمایی کرد می‌گذرد و حالا اخبار منتشر شده از دنیای فناوری، حاکی از آن است که تولید بعدی اپل هدست‌های AR خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مارک گورمن در آخرین نسخه Power On در بلومبرگ اعلام کرد کمپانی اپل در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک هدست در سال 2022 است. اما با توجه به گزارش بلومبرگ، همانند اپل واچ و آی پد، در این مورد نیز به نظر نمی‌رسد مشتریان بتوانند به این زودی‌ها به این هدست دسترسی داشته باشند.

نخستین هدست تولیدی اپل دارای طراحی پیچیده و بسیار گرانی است. ضمنا این هدست دارای لنزهای قابل تعویض است. بنا بر گزارش بلومبرگ اپل باید در این زمینه به صورت جهانی با دولت‌ها مذاکره کند و نیز در برخی از فناوری‌ها با تولیدکنندگان دیگری شریک شود و این مسئله احتمالا زمان‌بر خواهد بود.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

این هدست دارای پردازنده‌ای با همان سطح محاسباتی مک خواهد بود. مهم ترین تفاوت این هدست AR با رقبای آن، طراحی تراشه آن است و نیز به جای برخی اپلیکیشن‌های خاص از رده وسیعی از اپلیکشن‌ها پشتیبانی می‌کند.

هر چند در حال حاضر این موضوع تایید نشده اما بنا بر شایعات منتشر شده، اپل قصد دارد دو هدست AR و هدست واقعیت ترکیبی را معرفی کند که قیمت دومی گران‌تر خواهد بود.

با تایید مینگ چی‌کو، تحلیلگر، ضمن گزارشی درباره هدست‌های AR اپل که به احتمال زیاد در سال 2022 معرفی خواهند شد،  انتظارات برای این هدست در چند روز گذشته بین علاقمندان افزایش یافته است. در حال برای اطلاعات بیشتر از این محصول باید منتظر بمانیم.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز