هدایای مناسب روز قلم!

لست سکند

سوگند به قلم و به آنچه می‌نویسد

در تقویم رسمی ایران روز چهاردهم تیرماه روز قلم است که در سال ۱۳۸۱ پس از پیشنهاد انجمن قلم ایران و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ثبت رسید. پس بیایید به همین بهانه سلامی دوباره کنیم به اهالی قلم. همانان که تقدیر محتوم جهانیان را به دستان پرتوان و تفکر پر رنگشان رقم می‌خورد. داستان از کجا شروع شد؟ هوشنگ پادشاه مقرر کرد مردم به کاتبان و اهل قلم احترام بگذارند. در آن روز جمعیت همچون اهل قلم ملبس شدند و جشن تیرگان را به شادی برپا کردند.

به گزارش کاماپرس، حال بیایید به همین بهانه کمی صفحات تاریخ را ورق بزنیم و با اولین معلم بزرگ تاریخ، یعنی سقراط حکیم هم قدم شویم. همو بود که به ما آموخت هیچ نمی‌دانیم و همین علم او به ندانستن بود که او را تبدیل به بزرگترین دانای تاریخ کرد. از آن روز که سقراط جام زهر دانایی را نوشید تا به امروز، افراد بزرگ و مشهوری به دنیا معرفی شده‌اند. اما ای وای که اگر قلم نبود هیچ یک از این بزرگان به دنیا معرفی نمی‌شدند و اندیشه‌ها ثبت و ضبط نمی‌شد و شاید در دنیایی خرافی و خالی از امکانات امروز، زندگی غار نشینی را تجربه می‌کردیم.

اما برای تشکر و تقدیر از اهالی قلم، شرکت هور هدیه پیشنهاد‌های بی‌نظیری برای شما دارد:

جاقلمی شوالیه:

مجسمه تعظیم شوالیه تنها یک جاقلمی ساده نیست. بلکه هدیه‌ای است خاص و کاربردی برای آنان که اهل قلم و اندیشه هستند. شوالیه بجای شمشیر قلمی در دستان خود دارد که آن را به صاحب خود یا به تعبیری سرور خود تقدیم می‌کند. این شما هستید که شجاعانه قلم را برداشته و درخشش تفکرتان را با نوشتن به دنیا نشان می‌دهید. نوشتاری که می‌تواند برنده‌تر و تاثیرگذارتر از تیغ هزاران شمشیر بوده و جهانی را دچار تحول کند. شوالیه به شما می‌گوید:

راز آسمان پایتخت

“قلم برنده‌تر از شمشیر است”

هورهدیه مانا-کاماپرس

نگهدارنده ( غشگیر) کتاب طرح انسان پرتوان:

یک تکیه‌گاه خلاقانه و متفاوت برای کتاب هایتان، آن یاران مهربان و خاموش زندگیتان عرضه کرده‌ایم تا علاوه بر کارایی، زیبایی را هم به کتابخانه‌تان اضافه کنیم. کتاب‌هایتان ثبت کننده اندیشه‌های خلاق زندگی هستند. نگذارید غش کنند. چرا که اگر اندیشه غش کند، جامعه غش می کند!!!

خودکار بورلی:

خودکار بورلی طرح شرکت کراس یکی از بی‌نظیرترین و خوش‌استیل‌ترین خودکارهای طراحی شده بوسیله شرکت معتبر کراس است.

بدنه این خودکار به رنگ سفید صدفی و طول خودکار 13.5 سانتیمتر است. نکته جذاب خودکار بورلی کراس در این است که در عین ساده و شیک بودن، اصالت طراحی خودکارهای کلاسیک کراس را حفظ کرده است. مطمئنا این یک خودکار کاملا به روز است.

برای آشنایی با هدایای خاص ویژه اهل قلم به سایت فروشگاه هور مراجعه و یا از صفحه اینستاگرام شرکت دیدن نمایید

اینستاگرام : instagram.com/hoorgifts

وب سایت : www.hoorgifts.ir

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز