هتل آزادی تهران چه امکاناتی دارد؟

هتل پارسیان آزادی-کاماپرس
لست سکند

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران با نام قبلی هتل هایت یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل‌های ایران است که توسط معماران حرفه‌ای سوئیسی، ایتالیایی و چینی بازسازی شده است.

به گزارش کاماپرس، هتل آزادی تهران خدمات باکیفیت، در سطح جهانی به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل در 40 سال گذشته همواره جزو برترین هتل‌های پنج ستاره تهران و یکی از هتل‌های درجه یک در بخش اقامتی ایران بوده است. کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل مشهور می‌پردازد.

سوئیت‌ها و رستوران‌های هتل

هتل آزادی تهران با دارا بودن 475 واحد اقامتی در شش نوع مختلف شامل اتاق‌های یک نفره، توئین و دو تخته، سوئیت‌های جونیور، رویال، پرزیدنت و اتاق‌های ویژه معلولین، سعی در ارائه بهترین خدمات به مسافران و مهمانان دارد. در هتل پارسیان آزادی پنج رستوران شامل رستوران ایرانی پارسه، رستوران پارمین، رستوران ژاپنی کنزو، رستوران سرو در حیاط بارگاه و تالار صبحانه وجود دارد. رستوران سرو در یک فضای باز و دلنشین از گزینه‌های پرطرفدار مهمانان جهت صرف انواع‌ کباب‌های ایرانی است. لازم به ذکر است که در رستوران‎های هتل آزادی یک منوی گیاهی ویژه نیز وجود دارد.

هتل پارسیان آزادی-کاماپرس

 امکانات و خدمات هتل آزادی تهران

اتاق‌های استاندارد هتل آزادی دارای امکاناتی از جمله مبل، تلویزیون و قسمت نشیمن است. میز، حمام با وان، یخچال با مینی بار، چای ساز، سشوار در حمام، تلفن، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت، شبکه تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات از دیگر امکانات پایه‌ای سوئیت‌های هتل محسوب می‌شود. گردشگران در صورت نیاز می‌توانند از فضای باز پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند. این پارکینگ در پنج طبقه در مقابل هتل، در دسترس مهمانان است و گنجایش بیش از 400 خودرو را دارد. بنابراین این ظرفیت به راحتی می‌تواند نیاز مهمانان را هنگام برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های مختلف، برطرف کند. باشگاه ورزشی هتل آزادی به عنوان اولین باشگاهی شناخته می‌شود که موفق به اخذ استاندارد گواهی سلامت استخر در ایران شده است. این باشگاه ورزشی شامل مرکز ماساژ نیز می‌شود. این بخش با امکانات مجزا و خدمات بهداشتی بیش از ده نوع ماساژ را زیر نظر متخصصان و درمانگران مجرب ارائه می‌دهد. سالن ورزش، اتاق‌های بخار، سونا، جکوزی، استخر آب سرد و حمام سنتی از دیگر امکانات سالن ورزشی هتل است.

راز آسمان پایتخت

 آژانس گردشگری سفرانه را بشناسید

رزرو هتل در بستری امن و آسان، نگرانی و دغدغه مسافران را تاحد زیادی کاهش می‌دهد. سفرانه، آژانس مسافرتی ایرانی با بیش از 13 سال سابقه مفید در این عرصه به ارائه خدمات می‌پردازد. با عضویت در وبسایت سفرانه و مشاهده تخفیفات فصلی این مجموعه می‌توان اقامتگاه‌های پایتخت به ویژه هتل آزادی تهران را با یک هزینه مقرون به صرفه رزرو کرد. کاربران می‌توانند جهت رزرو هتل آزادی تهران و کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز