7 نکته کلیدی درباره گروه صنعتی هافمن که باید بدانید

گروه صنعتی هافمن اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌‌دار و سری 70 در ایران است. این تیم از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته صنعتی برای تولید انواع پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی با استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا استفاده می‌کند.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته کلیدی که دانستن آنها برای فعالان صنعت ساختمان به خصوص حوزه در و پنجره ضروری است، اشاره می‌کند؛

1- گروه هافمن از سال 1386 در خط تولیدی به مساحت شش هزار متر مربع در شهر تبریز شروع به کار کرد.

2- دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل و علی انوری، قائم مقام این شرکت هستند. محمد حمیدیه، در هشتمین جشنواره معرفی چهره‌های برتر حوزه کارفرمایی تامین اجتماعی به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی برگزیده شد.

3- از جمله محصولات اصلی این شرکت می‌توان به پنجره‌های دوجداره و سه‌جداره، پروفیل پنجره، زهوار شیشه تک جداره و دوجداره، پانل و از جمله خدمات آن می‌توان به مشاوره تلفنی یا حضوری، اندازه‌گیری فضا در کمترین زمان، ارایه طرح و برآورد هزینه‌های تولید و نصب است. لازم به ذکر است که هافمن تمامی این خدمات را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

آریاک سفر

4- تیم هافمن در نمایشگاه‌های مختلفی از جمله دومین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره ارومیه، ششمین و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره تبریز، هشتمین نمایشگاه تخصصی ساختمان قزوین، ششمین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازان، تاسیسات و صنایع ساختمانی اردبیل، هفتمین نمایشگاه در و پنجره تهران، نمایشگاه در و پنجره اهواز، نمایشگاه در و پنجره شیراز، نمایشگاه در و پنجره و ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه اصفهان و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران حضور داشته است.

5- هافمن گواهینامه‌ها و تندیس‌های متعددی را از آن خود کرده است که از جمله چند مورد آنها می‌توان به تندیس چهره‌های ماندگار صنعت، لوح یادبود سومین نمایشگاه خصوصی معرفی برترین‌های تامین کالا و تجهیز ساختمان و دکوراسیون داخلی کشور سال 97، لوح تقدیر سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی، لوح تقدیر جشنواره ملی دانش و پژوهش، لوح یادبود انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی و موارد متعدد دیگر اشاره کرد. ‌

6- بهرام سیاوش‌نیا، مدیر تبلیغات و روابط عمومی گروه هافمن عقیده دارد که ویژگی محصول قابل لمس بودن و محسوس بودن آن است که این ویژگی دلالت بر این دارد که محصول قابل نگه‌داشتن، دیدن، احساس کردن و لمس کردن است. وی فروش محصول را نوعی نقل و انتقال می‌داند و اگر مشتری از محصول رضایت نداشته باشد می‌تواند آن را به فروشگاه برگرداند و محصول مورد نظر خود را دریافت کند. وی می‌گوید: ارزش محصول را مشتریانی که از آن استفاده کرده‌اند تعیین می‌کنند.

7- شرکت کوزو که سالهاست در ایران روی پروژه مسکن مهر کار می‌کند، یازده سال است که با تیم هافمن همکاری دارد. این دو شرکت در این 11 سال توانسته‌اند 38 هزار واحد مسکونی را آماده تحویل کنند. این شرکت همچنین توانسته است نظر مشتریان و مصرف‌کننده‌هایی از کشورهای عمان، افغانستان و… را به خود جلب کرده و وارد بازار این کشورها بشوند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : هافمن
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز