نیم سکه 350 هزار تومان گران شد/ ثبات قیمت سکه در کانال 16 میلیونی

لست سکند

سکه امروز در نیمه اول کانال 16 میلیونی درجا زد و این درحالی بود که نیم سکه افزایش قابل توجهی داشت و 350 هزار تومان گران شد.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد معامله گران بازار سکه بعد از آن که سکه به اوج قیمت رسیده و کشش چندانی برای سقف شکنی جدید ندارد سراغ انواع دیگه این کالا رفته و در حال دمیدن به حباب نیم سکه و ربع سکه باشند.

به این ترتیب امروز روند معاملات سکه به سود نیم سکه و ربع سکه رقم خورده و سکه تمام ثبات قیمت خود را حفظ کرده است. طلای داخلی و اونس جهانی نیز امروز روندی ضد و نقیض در پیش گرفتند و اونس افزایشی و طلای داخلی کاهشی بوده است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، اونس طلا، در معاملات امروز بازارهای جهانی به ۱,۹۰۲ (یک هزار و نهصد و دو ) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

در مقابل قیمت طلا در بازارهای داخلی امروز پایین آمد هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۷۵ درصدی، از ۱,۴۵۶,۲۰۱ (یک میلیون و چهارصد و پنجاه و شش هزار و دویست و یک) تومان به ۱,۴۳۱,۲۶۹ (یک میلیون و چهارصد و سی و یک هزار و دویست و شصت و نه) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

آخرین تغییرات قیمت سکه

همان گونه که پیشتر ذکر شد قیمت سکه امروز 16,100,000 (شانزده میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

نیم سکه، امروز به ۸,۹۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۹۱ درصدی داشته است.

ربع سکه امروز با افزایش ۱.۶۶ درصدی، از ۵,۹۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد هزار) تومان به ۶,۰۰۰,۰۰۰ (شش میلیون) تومان رسید. همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۳.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۰۰۰,۰۰۰ (سه میلیون) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز