نیم‌نگاه خریداران بیت کوین به قیمت نفت

همگام با افزایش دوباره قیمت نفت، پیش بینی می‌شد که بازار ارزهای دیجیتال هم رشد قابل قبولی داشته باشد و در همین راستا بیت کوین به مرز 9 هزار دلار، اتریوم تا 198 دلار و لایت کوین هم به 46.7 دلار رسید.

البته ارزش ارزهای دیجیتال در ابتدای هفته جاری بیش از روزهای اخیر بود اما با کاهش ارزش نفت طی روزهای گذشته، این ارزها هم با کاهش قیمت مواجه شدند، به عنوان نمونه صعود قیمت بیت کوین در اوایل این هفته تا مرز ۹ هزار دلار امیدها را برای رسیدن بیت کوین به قیمت خود در اوایل سال ۲۰۲۰ تقویت کرد اما سقوط دوباره قیمت نفت و رسیدن نفت برنت به قیمت بشکه ای ۲۵ دلار و رسیدن نفت وست تگزاس به بشکه ای ۱۸ دلار مانع صعود بیت کوین شد به گونه ای که این ارز دیجیتال با کاهش ۱۵۰ دلاری قیمت نسبت به اول هفته به قیمت ۸ هزار و ۶۹۱ دلار رسید.

افزایش قیمت بیت کوین 100 درصد است

بنا به اعلام خبرآنلاین، سایر ارزهای دیجیتال هم وضعیت مشابهی دارند و اتریوم که با آغاز شیوع کرونا تا سقوط قیمت نفت توانسته بود در کانال ۱۷۰ دلاری بماند طی یک هفته گذشته افزایش قیمت ۴۳ دلاری داشته است و قیمت آن در اوایل هفته به ۲۱۳ دلار رسید اما این افزایش قیمت تداوم نیافت و این ارز دیجیتال با کاهش ۱۵ دلاری به قیمت ۱۹۸ دلار رسید.

آریاک سفر

لایت کوین هم طی یک هفته اخیر روند صعودی را طی کرد و این ارز دیجیتال که با سقوط قیمت نفت به ۴۰ دلار رسیده بود در اوایل هفته با افزایش قیمت ۷ دلاری مواجه شدو قیمت آن به ۴۷ دلار رسید اما کاهش قیمت این ارز  دیجیتال که نسبت به سایر رقبایش کم تر بود به ۴۶.۷ دلار رسید.

در این میان و با وجود نوسان ارزش ارزهای دیجیتال همگام با قیمت نفت انتظار می رود که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار برسد، در همین راستا مدیرعامل بیت مکس می گوید: تداوم روند افزایشی قیمت بیت کوین تا پایان امسال صد در صد است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز