نیسان از رقابت با غول های خودروسازی آلمان کنار کشید

غول خودروسازی ژاپن برخلاف انتظارات، از رقابت با سه شرکت بزرگ آلمانی (آئودی ، بی ام و ، مرسدس بنز) کنار خواهد رفت و کلاس محصولات خود را به سمت “نیسان بهبود یافته” پایین می‌آورد.

به گزارش کاماپرس شرکت خودروسازی نیسان در نظر دارد در مقیاس وسیع و طبق برنامه ای چهار ساله در ساختار برند Infiniti خود تجدید نظر کند.

آشوانی گوپتا مدیر اجرایی نیسان، در مصاحبه ای با نشریه Automotive News ، آینده سری خودروهای Infiniti را از نظر محصولات و فناوری ها به عنوان “نیسان پلاس” توصیف کرد. این اقدام به معنای کنار کشیدن از رقابت با “آلمانی ها” ، دست کشیدن در طراحی مدل های منحصر به فرد ، کنار گذاشتن برخی سری مدل ها و بازگشت به بهبود مدل های موجود نیسان است.

تمرکز نیسان روی نسل جدید خودروهای هوشمند

آریاک سفر

اولین مدل های سری “Infiniti جدید” باید در سال 2023 به بازار عرضه شوند. این محصول ابتدا در ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد.  لازم به ذکر است که این برند سال گذشته از بازار اروپای غربی خارج شد.

به طور خاص ، نیسان قصد دارد مدل های موجود حال حاضر خود را به روز کند و مدل های جدیدی را در بخش های B-SUV ، C-SUV و D-SUV به بازار معرفی کند. همه آنها مجهز به فناوریهای پیشرفته نیسان به عنوان بخشی از استراتژی تحرک هوشمند نیسان خواهند بود: نسل جدید سیستم راهنمایی راننده ProPILOT و قابلیت های ارتباطی مدرن که خودرو را با سایر کاربران جاده‌ای و زیرساخت ها متصل می کند.

از جمله مدل هایی که به طور دقیق بروزرسانی می شوند می توان از کراس اوورهای Qashqai ، X-Trail و Murano نام برد.

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز