نگرانی از باخت پرسپولیس در ماجرای شکایت النصر

با وجود آن که مدیران پرسپولیس اعلام کرده اند قرارداد بازیکنان جدید خود را به صورت قانونی در موعد مقرر ثبت کرده و مدارک این موضوع را به AFC ارسال کرده اند اما باخت های مکرر و گاه عجیب طرف های ایرانی در دعاوی حقوقی محاکم ورزشی، نگرانی هایی در طرفداران پرشمار این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش کاماپرس، امروز مهلت پرسپولیس برای ارسال مدارک و مستندات به کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان می رسد و طرفداران میلیونی تیم قرمزپوش پایتخت در انتظار نتیجه نهایی این دعوای حقوقی هستند.

مدیران پرسپولیس می گویند همه چیز در قرارداد بازیکنان جدید این تیم قانونی است و مدارک آنها ، این موضوع را به AFC اثبات خواهد کرد اما سابقه باخت های طرف ایرانی در محاکم اینچنینی نشان می دهد نمی توان در مورد برنده بودن پرسپولیسی ها در این ماجرا دغدغه و نگرانی نداشت، خصوصا آن که طرف مقابل عربستانی های لابی گر و پرنفوذ هستند.

خبر آنلاین نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است؛ قبل از شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس، عیسی آل کثیر، مهاجم گلزن پرسپولیسی ها به طور ناگهانی با محرومیت 6 ماهه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. این در حالی است که AFC پیش از صدور رای، از باشگاه پرسپولیس در خصوص خوشحالی پس از گل آل کثیر توضیح خواسته بود و مشخص نیست مسئولین این باشگاه در توضیحات خود چه نکاتی را مطرح کرده اند که چنین محرومیتی نصیب آل کثیر شده است.

این موارد باعث نگرانی هواداران این تیم در فقره شکایت باشگاه النصر شده و مشخص نیست در پایان چه روی خواهد داد.

آریاک سفر

خبرآنلاین همچنین نوشته است: مدیران پرسپولیس بر این باورند که آن ها قرارداد بازیکنان جدید خود را به درستی و در موعد مقرر به ثبت رسانده اند و شواهد هم همین را نشان می دهد اما چیزی که در این میان هواداران این تیم را نگران کرده، کارنامه ضعیف و شکست های همیشگی تیم های ایرانی در محاکم حقوقی جهانی است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نگرانی از باخت پرسپولیس در ماجرای شکایت النصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز