نگاهی به مشخصات تصفیه‌کننده هوای هوشمند PuriCare AeroTower ال‌جی

در روزهای گرم و اغلب توام با آلودگی هوای این روزها، راه­کار یکپارچه مراقبت از هوای خانه ال‌جی الکترونیکس برای ارائه مزایای سیستم‌های تصفیه‌ی هوا و سرمایش بهترین گزینه است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ال جی، LG PuriCare AeroTower برای استفاده در تمام طول سال ایده‌آل است و هوای خالص و تمیز را به‌صورت 360 درجه و در یکی از سه حالت گرمایش، حالت فن و حالت پخش هوا به گردش در می آورد.

این دستگاه تمامی وظایف سرمایش، گرمایش یا تصفیه‌کنندگی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. این دستگاه‌ برای اتاق‌هایی با مساحت‌های مختلف طراحی شده‌اند. این‌ محصول علاوه بر اینکه یک تصفیه‌کننده هوای هوشمند و مدرن است به عنوان پنکه (فن خنک‌کننده) نیز قابل استفاده‌است.

این دستگاه با طراحی اسپلیت‌مانند خود دارای خروجی‌های هوا و پره‌های جمع شونده هستند که این پره‌ها جریان هوای تمیز و فیلتر شده را در فضا منتشر می‌کنند. به طور مثال، در حالت Wide، پره‌ها به طور کامل جمع می‌شوند و به فن‌ها اجازه می‌دهند حداکثر جریان هوا را برای پوشش بهینه اتاق فراهم کنند. یا مثلاً در حالت مستقیم، پره‌ها تا حدی گسترش می‌یابند تا جریان متمرکزتری از هوا را از بخش جلوی دستگاه در اتاق منتشر کنند. در حالت انتشار نیز پره‌ها به طور کامل باز می‌شوند تا جریان هوا به صورت چند جهته منتشر شود.

AeroTower LG از یک موتور برای ایجاد جریان هوا استفاده می‌کنند و می‌توان آن را برای چرخش‌های مختلف 45، 60، 90 یا 140 درجه‌ای تنظیم کرد. همچنین یک سنسور هم درداخل آن تعبیه شده است که به عنوان سنسور کیفیت هوا عمل می‌کند و می‌تواند غلظت‌های مختلف مثل PM1، PM 2/5 و PM10 را اندازه‌گیری کند. PM مخفف واژه‌ی انگلیسی به معنای «ذرات معلق» است و به ذرات معلق هوا، مانند گرد و غبار، باکتری‌ها و غبار اشاره می‌کند. این عدد نشان‌دهنده‌ی اندازه‌ی ذرات معلق در واحد میکرون است؛ به عنوان مثال PM1 به ذرات بسیار ریز اشاره دارد که اندازه‌ی آنها کمتر از 1 میکرون است. ال‌جی این ویژگی‌ها را برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر کاربران در نظر گرفته تا در بهترین حالت از هوای تمیز و تصفیه شده بهره بگیرند.

آریاک سفر

ال جی-کاماپرس

AeroTower ال­جی علاوه بر کیفیت هوا، دما و رطوبت اتاق را نیز اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه‌ شامل بخش‌های مختلفی نظیر Fan Speed (از 10-1، توربو یا خودکار)، Auto Fan (فن را روی حالت خودکار تنظیم می‌کند)، Rotation (محدوده نوسان)، و حالت‌های Wide(عریض) Direct(مستقیم) یا Diffusion (پخش هوا) است.  پره‌های مخروطی و عمودی PuriCare AeroTower کاملاً بی‌صدا هستند به‌طوری‌که فقط 23 دسی‌بل صدای باد از آن‌ها به گوش می‌رسد؛ همچنین با طراحی استوانه‌ای براق، زیبا و مدرنی که دارند به‌خوبی با هر نوع دکوراسیونی سازگاری پیدا می‌کنند.

راه­کار هوشمند مراقبت از هوای LG AeroTower به فناوری ThinQ مجهز است و می‌توان با برنامه‌ی LG ThinQ (برای اندروید و iOS) آن‌ را از راه دور و حتی خارج از خانه کنترل و تنظیم کرد.

این دستگاه‌ دارای پنل کنترل نیز می­باشد که اطلاعاتی مانند کیفیت کلی هوا، سرعت فن، اتصال Wi-Fi و وضعیت تعویض فیلتر را نمایش می‌دهد..

لذت تنفس هوای پاک و خنک

برج تصفیه‌کننده‌ی هوا AeroTower ال‌جی، هوای فیلتر نشده را از طریق ورودی‌های هوای موجود در پایه‌ی خود که حاوی فیلترهای گرد و چند مرحله‌ای است وارد دستگاه می‌کند تا با کمک سیستم فیلتراسیون HEPA به حذف گرد و غبار، آلرژن‌ها، دود و سایر آلاینده‌ها از هوا بپردازد. این فیلترها همچنین از یک عنصر خوشبو کننده برای به دام انداختن بوهای نامطبوع استفاده می‌کنند و دارای یک صفحه‌ی مشبک هستند که گرده، گرد و غبار، شوره و سایر ذرات بزرگ‌تر را جمع‌آوری می‌کند.

ال‌جی در این محصول پیشرفته‌ی خود از فناوری UVnano LED AeroTower استفاده کرده تا به کمک آن 99.9 درصد از باکتری‌هایی را که می‌توانند روی پره‌های فن فیلتر داخلی تجمع کنند را از بین ببرد.

راه‌اندازی و نصب AeroTower برای اولین استفاده سریع و آسان است. به این صورت که فقط کافی است پایه را به پایین دستگاه وصل کنید. سپس، محفظه پایینی را باز، کیسه پلاستیکی را از فیلتر خارج و دستگاه را روشن کنید.

برای بهره‌گیری از  فناوری ThinQ ال‌جی هم کافی است اپلیکیشن آن را دانلود کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و روی دکمه‌ی افزودن دستگاه در صفحه اصلی برنامه ضربه بزنید. کد QR را اسکن کنید، وقتی برنامه درخواستی را نشان داد روی Add Device کلیک کنید و دکمه Oscillation را به مدت سه ثانیه فشار دهید تا رادیو Wi-Fi فعال شود. می‌توانید از تنظیمات Wi-Fi تلفن برای اتصال به تصفیه‌کننده استفاده کنید.

فن تصفیه‌کننده هوای جدید PuriCare AeroTower ما با توجه به سبک زندگی خانگی امروزی طراحی‌شده است. این دستگاه تمامی وظایف سرمایش، گرمایش یا تصفیه‌کنندگی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و در طول فعالیتش عالی به نظر می‌رسد.

دستگاه‌تصفیه کننده هوا AeroTower ال‌جی علاوه بر راه‌اندازی آسان، با سرعت و کیفیت بالایی نیز به تمیز کردن هوا می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “نگاهی به مشخصات تصفیه‌کننده هوای هوشمند PuriCare AeroTower ال‌جی

  1. مجید گفته:

    آیا آلارمی برای تعویض فیلترها دارد؟ و شرایط تعویض فیلترها از نظر زمانی و غیره چگونه است؟ قیمت ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز