نگاهی به فعالیت های سوپر پایپ در سال 98

سوپر پایپ، برند مطرح صنعت تاسیسات کشور، در سال 98 فعالیت های متنوعی از حضور در کنفرانس مدلسازی اطلاعات ساختمان و ارسال کمک به مناطق سیل زده تا کسب عنوان بهترین صنعتگر قشم را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس سوپر پایپ یکی از برندهای مطرح و موفق صنعت تاسیسات کشور در سال گذشته روند رو به رشد خود را تداوم بخشید و فعالیت های مختلف و متنوعی را در کارنامه عملکرد خود ثبت کرد. در ادامه نگاهی داریم به برخی از اقدامات سوپرپایپ در سال 1398.

  • دومین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات از سه شنبه 10 اردیبهشت ماه98 در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد. درکارگاه‌های تخصصی این کنفرانس دو روزه، بیش از 600 نفر از طراحان تاسیسات، معماران و دست‌اندرکاران حوزه ساخت و ساز حضور داشتند و سوپرپایپ نیز در نمایشگاه جانبی این رویداد، فمیلی محصولات خود را برای مدل‌سازی با نرم‌افزار Revit معرفی کرد.سوپرپایپ تنها تولید‌کننده ایرانی است که فمیلی محصولات خود را برای نرم‌افزار Revit  عرضه کرده است.
  • درپی بررسی وضعیت زندگی هم‌میهنان اسکان یافته در چادر که بر اثر جاری شدن سیل فروردین ‌ماه در لرستان دچار خسارت‌های فراوانی شده‌اند، و نیاز آن‌ها به لوازم اولیه زندگی، محموله کمک‌رسانی سوپرپایپ شامل 300 سرویس غذاخوری روز 21 خرداد ماه98، در روستاهای بابا زید و چم‌مهر شهرستان پلدختر توزیع شد.
  • سوپرپایپ برای ششمین بار به عنوان صنعتگر برتر قشم برگزیده شد. در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که دهم تیرماه98، در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره‌ی قشم برگزار شد، سوپرپایپ به عنوان صنعتگر برتر منطقه آزاد قشم برگزیده شد. در این مراسم که صاحبان صنایع و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند، لوح و تندیس صنعتگر برتر منطقه آزاد قشم به سوپرپایپ اهدا شد.
  • سوپرپایپ، در راستای نجات زمین، آگاهی‌رسانی در خصوص مضرات استفاده از پلاستیک‌ها و ترویج استفاده از کالای جایگزین به جای پلاستیک‌ها در 21 تیرماه 98– آغاز هفته بدون پلاستیک – کیسه‌های گیاهی با الیاف قابل بازیافت را رایگان در اختیار عموم قرار داد.
  • در مردادماه 1398 به درخواست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی،سوپرپایپ دوره‌ی آموزشی برای دبیران هنرستان‌های فنی سراسر کشور برگزار کرد.‌ در این دوره، با برگزاری نشست‌های تئوری و کارگاه عملی، سیستم‌های آب‌رسانی و گرمایش کفی سوپرپایپ، سیستم لوله‌کشی فاضلاب سوپردرین و سیستم پمپ‌های ویلو به دبیران آموزش داده شد. شرکت‌کنندگان همچنین با دیگر محصولات و سیستم‌های سوپرپایپ آشنا شدند. این کارگاه در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، برای 80 دبیر تازه استخدام شده برگزار شد.
  • مراسم معرفی برگزیدگان نوزدهمین دوره‌ی جایزه‌ی معمار با اسپانسری سوپر پایپ روز پنجشنبه 11 مهرماه در مرکز همایش‌های هتل قلب برگزار شد.در ابتدای مراسم که با حضور جمعی از معماران، علاقه‌مندان، داوران و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ی جایزه‌ی معمار برگزار شد، تمامی طرح‌های راه‌­یافته به مرحله‌ی نهایی، معرفی شدند.در ادامه‌ی مراسم، برندگان نوزدهمین دوره‌ی جایزه‌ی معمار در چهار بخش مسکونی تک‌واحدی، مسکونی آپارتمانی، بازسازی و عمومی معرفی شدند. پخش زنده و مستقیم نوزدهمین دوره‌ی جایز‌ه‌ی معمار به صورت اینترنتی توسط سوپرپایپ انجام شد.
  • در آبان ماه و درهجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات تهران – در غرفه‌ی سوپرپایپ – آیین رونمایی از «کتاب فنی سوپردرین» با حضور مهندس طباطبایی، رییس انجمن صنعت تاسیسات ایران،‌ مهندس کرمی رییس بخش مکانیک نظام مهندسی استان تهران، دکتر جلالی رییس شرکت نمانگر، ‌دکتر دلاویز معاون آموزشی مرکز تربیت مربی فنی و حرفه‌ای کرج، مهندس عمادی از دانشکده مکانیک دانشگاه شهید رجایی و جمعی از فعالان عرصه‌ی تاسیسات برگزار شد.
  • در آبان ماه 98 در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و در غرفه‌ی سوپرپایپ،‌ با حضور جمعی از نمایندگان سوپرپایپ، مراسم اعطای پروانه رسمی طراحی سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ با استفاده از نرم‌افزار سوپرپایپ CAD برگزار شد و نمایندگان واجد شرایط، پروانه خود را از مدیرعامل سوپرپایپ دریافت کردند.
  • در سال 98 سوپر پایپ دو شماره 48 و 49 از نشریه مجری را در تیرماه و دی ماه 98 منتشر کرد. نشریه مجری تنها نشریه برای مجریان تاسیسات است که سوپرپایپ طی هفده سال گذشته در جهت رشد و ارتقای دانش تاسیسات منتشر و به رایگان در اختیار علاقه مندان به دانش تاسیسات می‌گذارد.
  • سوپرپایپ با عرضه سیستم بست و ساپورت سوپرفیکس، تحولی بی‌سابقه در نصب تاسیسات به‌وجود آورد.سیستم بست و ساپورت سوپرفیکس با حذف جوش‌کاری، سوراخ‌کاری و رنگ‌آمیزی نبشی در سیستم سنتی ساپورت، ایمنی، سرعت و خلاقیت را در اجرای تاسیسات به مجریان عرضه کرد و در مدتی کوتاه مورد استقبال آنان قرار گرفت. برای تشویق هرچه بیش‌‌تر مجریان خلاق و در معرض دید قرار گرفتن نوآوری‌های آنان، سوپرپایپ در بهمن‌ماه 98 فراخوان یک مسابقه‌ در تلگرام، اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی سوپرپایپ با عنوان برترین‌های نصب سوپرفیکس منتشر و جوایز ارزنده ای به نفرات برتر اهدا کرد.

 

آریاک سفر

 

مرتبط با : سوپر پایپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز