نگاهی به فعالیت‌های انتشارات به‌ نگار در سال 98

انتشارات به‌ نگار ، ناشر کتاب‌های عمومی و کودک است که ابتدا در حوزه کتاب های عمومی فعالیت می کرد و از سال 1392 انتشار کتب کودک را نیز در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش کاماپرس، انتشارات به نگار در سال 69 توسط احمد آقایی با هدف تولید و گسترش فرهنگ در سطح جامعه و ارتقای سطح دانش در میان عموم و به خصوص کودکان آغاز به‌کار کرد و فعالیت خود را تاکنون ادامه داده است. در ادامه مهم‌ترین فعالیت‌های انتشارات به‌ نگار در سال ۹۸ مرور شده است.

کتاب‌های چاپ اولی سال ۹۸

نشر به‌ نگار در سال ۹۸ اقدام به انتشار کتاب‌های چاپ نخست کرد . کتاب‌های ” لولوی من کو؟” از آماندا نول ، ” باز هم ماجراجویی‌های تصادفی پیرمرد صد ساله” اثر یوناس یوناسن  و “قصه‌ای که تمام نمی‌شود” از المیرا حصارکی تنها کتاب‌هایی هستند که در سال 98 به چاپ نخست انتشارات به‌نگار رسیده‌اند. لازم به ذکر است که کتاب “لولوی من کو؟” در حوزه کودک و با تیراژ 2000 نسخه منتشر شده است.

کتاب‌هایی که در سال ۹۸ تجدید چاپ شدند

آریاک سفر

انتشارات به نگار در سال ۹۸ برخی کتاب‌ها را به چاپ چندم رساند و به مخاطبان عرضه کرد. کتاب‌های ” کاپیتان زیرشلواری” و “کاپیتان زیرشلواری و حمله توالت‌های سخنگو” از دیو پیلکی، “برای این لحظه متشکرم: خاطرات بانوی اول سابق فرانسه” اثر والری تریرویلر، “آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند و قهوه می‌نوشند” و “زندگی آسان است، نگران نباش” به قلم آنیس مارتن-لوگان، عنوان کتاب‌هایی هستند که در سال 98 به چاپ چندم رسیده‌اند.

به‌نگار در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات به‌ نگار با حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عناوین منتشر شده خود را به مخاطبان عرضه کرد. این نمایشگاه با حضور برجسته‌ترین ناشران کشور در اردیبهشت 98 برگزار شد.

حضور نشر به‌نگار در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انتشارات به‌ نگار در مهر ماه 98 در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور یافت و کتاب‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کرد. گفتنی است که نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت دارای برنامه‌هایی مانند برپایی نمایشگاه در جهت حمایت از ناشران در حال توسعه در سراسر جهان است.

تخفیف به‌نگار برای خریدهای اینترنتی

نشر به‌ نگار برای خریدهای اینترنتی از سایت خود  تا اطلاع ثانوی تخفیف 20درصدی را درنظر گرفته است و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت این ناشر و خرید از فرصت فعلی برای تخفیف‌ استفاده کنند.

مرتبط با : به نگار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز