نگاهی به بی ام و سری 3 مدل 2023 (ویدیو)

شاید کمتر خودرویی پیدا بشود که مانند بی ام و سری 3 مدل 2023  هم اسپرت باشد و هم راحت. این خودرو پرطرفدار می تواند به خوبی در نقش یک سدان اسپرت و یا یک سدان لوکس و مجهز ایفای نقش بکند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بی ام و سری 3 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، برای خریداران بی ام و سری 3 مدل 2023 امکان انتخاب بین دو نوع موتور بنزینی مختلف وجود دارد. مدل 330i به یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو مجهز است که 255 اسب بخار نیرو تولید می کند و به گونه ای رفتار می کند که گویی توانی بیشتر از این را هم دارد. مدل M340i از یک موتور شش سیلندر 3 لیتری توربو بهره می برد که در کنار یک سیستم هیبرید 48 ولتی قرار می گیرد و 288 اسب بخار تولید می کند. هر دو موتور در کنار یک گیربکس بسیار نرم هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند که نیرو را به صورت استاندارد به چرخ های عقب منتقل می کند.

از تجهیزات ایمنی بی ام و مدل 2023 که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم پارک خودکار، سیستم هشدار عبور از خط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

آریاک سفر

قیمت 330i تیپ در حدود 43290 دلار و قیمت تیپ  M340i در حدود 55840 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این سدان لوکس به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز