هر آنچه می‌خواهید از جلیس بدانید

شرکت جلیس بیش از ۳ دهه است که در زمینه تولید مبلمان اداری فعالیت دارد و با شعار «زندگی آسوده را تجربه کنید» مهمان خانه‌ها، اداره‌ها و شرکت‌های مشتریان شده است.

کاماپرس در ادامه به 13 ویژگی جلیس می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان و علاقمندان به صنعت مبلمان خالی از لطف نیست؛

۱. جلیس فعالیت خود را از سال ۱۳۵۳ شروع کرد. بیش از سه دهه تلاش همراه با پیشرفت همه جانبه در تولید مبلمان اداری، زمینه گسترش محصولات را برای جلیس فراهم کرد.

این مجموعه در میان بهترین تولیدکنندگان اروپا، شرکت ایتالیایی «لافانو» را برای همکاری انتخاب کرد که به لحاظ نوآوری در کار و ارزش‌های سازمانی با جلیس سازگار بود؛ به این ترتیب تولید پارتیشن‌های اداری با همکاری جلیس و لافانو آغاز شد.

۳. اکنون جلیس در فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع، گستره محصولاتش را با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فن‌آوری و دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری، از انواع میزهای اداری، فایل، کتابخانه، میزهای کنفرانس و پارتیشن تا مبلمان منزل شامل میزهای تلویزیون و سرویس‌های خواب تولید کرده است.

آریاک سفر

۴. از محصولات دیگر جلیس می‌توان به درپوش عبور سیم، گاو صندوق، سطل زباله، الکتریک باکس، ورک استیشن نکا، جای کیسه فلزی و چوبی، فایل کابینت صدف، میزتحریر و کتابخانه رویان، جاکفشی آستانه و میز تحریر بم اشاره کرد.

۵. مجید درویش‌پور به عنوان مدیرعامل شرکت، به همراه علیرضا محیط و ویدا لطفعلیان اعضای هیات مدیره این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

۶. کتابخانه ویترین بنفشه، میز مدیریت زاگرس، میز کارشناسی لارک، میزمدیریت لاوان بتا، میزکامندی نکا و میز کارشناسی دریا از جمله محصولات پرفروش شرکت جلیس هستند.

۷. گروه صنعتی «جهان چیدمان» یکی از شرکت‌های زیرمجموعه جلیس است که با ۷ عضو حقیقی در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است.

۸. کمیته امداد امام خمینی، پرژک، مرکز قلب تهران، وزارت کشور، گروه مپنا و مجتمع صنعتی ماموت از مشتریان این شرکت هستند.

۹. کیفیت یکی از ارزش‌های مبلمان جلیس است و مشتری، در راس سیاست‌های این شرکت قرار دارد.

۱۰. جلیس در پروژه‌های سورین، بیمه تجارت نو، هلدینگ فولاد، زرماکارون، پارت سازان قهوه، چشم پزشکی نور، انرژی اتمی، شرکت مسنا، گروه مپنا و ستاد بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته است.

۱۱. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات جلیس «آقای مبل ایران»، مرجع فروش مبلمان اداری است. این فروشگاه با شعار «کیفیت را ما نمایندگی می‌کنیم» تلاش می‌کند بهترین خدمات و بهترین انتخاب را پیش روی مشتری قرار دهد.

۱۲. جلیس در چندین استان کشور نمایندگی محصولات دارد. این شرکت قصد دارد به برندی معتبر و مطرح در خاورمیانه تبدیل شود و نیاز مشتریان این سرزمین را رفع کند.

۱۳. جلیس در بیست و هشتمین نمایشگاه مبلمان منزل در سال ۱۳۹۸ حضور داشته است. همچنین در سال جاری همایش نمایندگی‌های گروه صنعتی جلیس را برگزار کرد.

مرتبط با : جلیس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز