نکاتی که قبل از خرید تابلو فرش هدیه باید بدانید

تابلوفرش-کاماپرس
لست سکند

فرش‌هایی با جنبه تزئینی عموما به شکل تابلو فرش در بازار موجود هستند. این فرش‌ها برای رنگ و لعاب بخشیدن به منازل مشتریان به کار برده می‌شوند. به همین دلیل خیلی از افراد این محصولات را هدایای مناسبی برای عزیزانشان می‌دانند که ضمن جلوه دادن به منازلشان، یادگاری خوبی است. اما برای خرید تابلو فرش هدیه باید به فرش فروشی‌های معتبر مراجعه کرد.

به گزارش کاماپرس، تابلو فرش‌ها در انواع مختلف به بازار عرضه شده و کسانی که قصد خرید آن را برای هدیه دادن دارند، امکان انتخاب هر مدلی را خواهند داشت. بیشتر تابلو فرش‌های هدیه در زمره فرش‌های ریزبافت محسوب می‌شوند و ظریف هستند. این محصولات هدیه لوکس محسوب می‌شوند و خرید آن‌ها به هزینه بیشتری نسبت به دیگر کادوها احتیاج دارد. اما این هدایا بسیار ماندگار هستند و همیشه در نظر عزیزان شما خواهد بود. اما خرید تابلو فرش هدیه نکاتی دارد که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

تقسیم بندی تابلو فرش هدیه

در صورتی که قصد خرید تابلو فرش برای هدیه دادن به عزیزانتان را دارید باید بدانید کلا این محصولات در دو نوع بافت ماشینی و دستباف در بازار وجود دارند. ضمنا برای تابلو فرش هدیه می‌توان این محصولات را سفارش داد تا با طرح و عکس مورد نظر شما تولید شود. بعضی مایل هستند روی این محصولات عکس عزیزان خود را چاپ کنند یا با طرح مورد پسندی آن را به اطرافیان خود تقدیم کنند.

ابتدا کسانی که مایل به خرید تابلو فرش هدیه هستند، باید میزان بودجه خود را برای این کار مشخص کنند. قاعدتا فرش ماشینی نسبت به دستباف هزینه کمتری دارد. در صورتی که شخصی بخواهد محصول را سفارشی سازی کند، باید برای این موضوع نیز مبلغی هزینه کند. زیرا برای این کار زمان بیشتری سپری خواهد شد. حتی نوع سفارشی سازی نیز روی قیمت اثرگذار است.

برخی مایل هستند کار به سرعت و با صرف هزینه کمتری آماده شود. در چنین شرایطی روش‌های مختلف چاپ عکس روی فرش به آن‌ها توصیه می‌شود. برخی روی زمان حساسیت ندارند و به کیفیت محصولات اهمیت بیشتری می‌دهند. البته این گروه مایل هستند برای کادو دادن هزینه بیشتری صرف کنند. در چنین حالتی عکس یا طرح مورد نظر خود را به یک فرش بافی معتبر تحویل داده تا آن طرح و عکس بافته شود. در این مورد نیز بسته به نوع فرش ماشینی یا دستباف قیمت متفاوت خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

تفاوت قیمت فرش دستباف و ماشینی

معمولا افرادی که متقاضی بافت طرح و عکس در قالب تابلو فرش ماشینی هستند، زودتر کار خود را تحویل می‌گیرند و هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. اما برای فرش دستباف، چون شخص بافنده باید براساس طرح زمان بگذارد، هم آماده سازی فرش زمان خواهد برد و هم قیمت بالاتری خواهد داشت. به منظور خرید تابلو فرش هدیه دستباف، باید تمامی رنگ‌های مورد نیاز برای بافت طرح سفارش دهی و آماده سازی شود. سپس نخ‌های رنگی به همراه طرح به بافنده تحویل داده شود، تا وی بافت تابلو فرش را آغاز کند. به همین دلیل فرآیند تولید تابلو فرش دستباف طولانی‌تر از دیگر مدل‌ها است. تمامی انواع این فرش‌ها قابلیت شست و شو دارند و مراقبت از آن‌ها اندکی با فرش‌های اتاق‌ها و … متفاوت است. افرادی که می‌خواهند این فرش‌ها را خریداری کنند باید اطلاعات لازم درباره نوع بافت فرش و چگونگی مراقبت از آن را به دست آورند، سپس خرید داشته باشند.

خرید مناسب از فرش کاشان

یکی از فرش بافی‌های معتبر، فرش کاشان است. این مجموعه با تجربه و سابقه کافی در زمینه تولید انواع فرش فعالیت دارد. افرادی که روی جنس و بافت فرش حساسیت دارند و می‌خواهند یک محصول بی‌عیب و نقص را خریداری کنند، امکان مراجعه به وبسایت فرش کاشان و مشاهده تولید این محموعه را دارند. ضمنا در صورتی که در خصوص خرید تابلو فرش هدیه و دیگر محصولات این مجموعه نیاز به مشاوره داشته باشید، کارشناسان آن به شما کمک خواهند کرد. به منظور ارتباط با کارشناسان مجموعه کافی با تلفن‌های ثابت این مجموعه تماس بگیرید تا آن‌ها در خصوص تهیه تابلو فرش و مسائل مرتبط با آن‌ها راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : قالی کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز