نکاتی که باید درباره سوپرپایپ بدانید

لست سکند

حتی اگر اهل فوتبال نباشید باز هم ورزشگاه بزرگ آزادی تهران را می‌شناسید. برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید زیر این چمن سبز لوله‌های پلاستیکی یک شرکت ایرانی قرار دارد. این لوله‌ها بخشی از سیستم گرمایش چمن هستند که دمای زمین را کنترل می‌کند. این سیستم توسط شرکت سوپرپایپ در ورزشگاه آزادی و تعدادی دیگر از ورزشگاه‌های کشور اجرا شده است تا چمن در فصل‌های گرم و سرد سال آسیب نبیند.

کاماپرس با توجه به جایگاه برند سوپرپایپ در صنعت تاسیسات و ساختمان ایران در ادامه به 10 ویژگی شاخص این شرکت اشاره کرده است.

1- سوپرپایپ اینترنشنال نخستین تولیدکننده لوله‌های پنج‌لایه تلفیقی در خاورمیانه و پنجمین تولیدکننده این محصول در جهان است. این شرکت در سال 1376 در منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز کرد.

2- از جمله محصولات سوپرپایپ می‌توان به سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس، سیستم فاضلابی سوپردرین، سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ2+، سیستم گرمایشی کفی سوپرپایپ، پمپ‌های ویلو، ابزار روتنبرگ و… اشاره کرد.

3- ماموریت سوپرپایپ چنانچه در سایت رسمی این شرکت ذکر شده، ایجاد، توسعه و تحول در صنعت تاسیسات کشور به روش ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و کیفیت متفاوت محصولات است.

راز آسمان پایتخت

4- شرکت سوپرپایپ موفق به کسب ده‌ها تقدیرنامه، جایزه و گواهینامه در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی شده است. یکی از مهمترین گواهی‌نامه‌هایی که سوپرپایپ موفق به کسب و تمدید مجدد آن شده، گواهی‌نامه فنی اتحادیه اروپا ای.تی.اِی برای سیستم لوله کشی 2+ سوپرپایپ است. دیگر افتخارات و جوایز این شرکت عبارتند از نشان طلایی شرکت برتر در سال 1392، جایزه سومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور، جایزه نهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی، لوح طرح ملی سپاس، کارآفرین برتر بخش صنعت در پنجمین جشنواره ملی کارآفرینان، لوح و تندیس نوآور برتر جشنواره خلاقیت و نوآوری در عرصه صنعت و معدن سال 1387، برنده نشان نقره جایزه گایا در نمایشگاه بیگ 5 دوبی، رتبه دوم بخش تولیدکنندگان در دومین یادواره برگزیدگان مهندسی عمران ایران.

5- مهرداد یوسفی، مدیرعامل شرکت سوپرپایپ اینترنشنال در مصاحبه با سایت پیشگامان تاسیسات گفته است با توجه به آن که ما منافع خود را از منافع مشتری جدا نمی‌دانیم، یکی از تعهدات اصلی ما کیفیت است. به همین دلیل به‌طور مستمر کیفیت محصولات خود را در معرض آزمون‌های سخت ملی و بین‌المللی قرار می‌دهیم.

6- سوپرپایپ در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی صنعت ساختمان و تاسیسات حضوری پررنگ دارد. نمایشگاه‌های اِی‌اِس‌اِچ فرانکفورت، نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات تهران و هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از جمله آخرین رویدادهایی بودند که سوپرپایپ در آنها شرکت داشت.

7- شرکت‌های یوپونور، استندورف، استودر و روتنبرگر اصلی‌ترین شرکای بین‌المللی سوپرپایپ هستند.

8- لوله‌های پوشفیت فاضلابی که با نام تجاری سوپردرین تولید شده،در زمره پرفروشترین محصولات شرکت سوپرپایپ است. کیفیت بالا و نوآوری به‌کار رفته در این محصول عامل اصلی استقبال مصرف‌کنندگان بوده است.

9- شرکت سوپرپایپ اینترنشنال صادرات گسترده‌ای به کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. محصولات این شرکت در برخی از معروف‌ترین پروژه‌های امارات، ارمنستان، افغانستان، عراق و کشورهای آفریقایی به‌کار برده شده است. این شرکت در سال 95 حدود 30 میلیون دلار از محصولات خود را صادر کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سوپر پایپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز