نکاتی از پارس تکنولوژی سداد بخوانید

شرکت پارس تکنولوژی سداد- سهامی خاص- از سال 1393 با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بانک ملی ایران، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در بخش‌های پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری، تعمیر و نگهداری تجهیزات و سیستم‌ها، شبکه و امنیت، برق و یو.پی.اس- منبع تغذیه بدون وقفه- و صدور کارت و رمز به صورت تخصصی و یکپارچه در سطح کشور ارائه می‌شود.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای فعالان حوزه بانکداری و علاقمندان می‌تواند جذاب باشد؛

1. پارس تکنولوژی سداد- سهامی خاص- در حال حاضر با مدیریت حبیب اله خالصی فعالیت می‌کند. تعداد کارمندان اصلی این مجموعه نیز در حدود 790 نفر است.

2. پشتیبانی، تست، پیاده‌سازی و به‌روزرسانی نسخه‌های نرم افزاری و بانک‌های اطلاعاتی، نصب، راه اندازی و پشتیبانی کیوسک‌های بانکی و کلیه تجهیزات رایانه‌ای بانک‌ها از جمله محصولات و خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.

3. مجموعه‌هایی مانند بانک ملی ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ایران خودرو، سازمان حج و اوقاف و … به عنوان مشتریان این شرکت شناخته می‌شوند.

آریاک سفر

4. پارس تکنولوژی سداد- سهامی خاص- تاکنون توانسه است 6 رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک را به دست آورد. این مجموعه نمایندگی رسمی آنتی ویروس کسپراسکی و سایر محصولات و قطعات کامپیوتری را دارد.

5. این شرکت شش دفتر در تهران، 30 نمایندگی در مرکز استان‌ها و بیش از 115 مرکز در شهرستان‌ها دارد و در حوزه بانکداری خدمات ارائه می‌دهد.

6. واحد امداد مشتریان این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات و رفع مشکلات مشتریان سامانه‌های بانکداری نوین بانک ملی ایران- پیام رسان بله، سامانه‌های بام، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض خدمات و …- وظیفه پاسخگویی به بخشی از مکاتبات مقام‌های قضایی و مشتریان خاص بانک ملی مانند سازمان حج و زیارت، شرکت نفت، وزارت دارایی و دانشگاه‌ها و… را بر عهده دارد.

7. این مجموعه در سال جاری موفق به دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات عملیات افتای ریاست جمهوری در گرایش‌های امن‌سازی، مقاوم‌سازی سامانه‌ها، زیرساخت‌ها و سرویس‌ها شد. افتا، سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات است.

8. امسال پارس تکنولوژی سداد در راستای پاسخ به نیازهای آتی صنایع اقدام به ایجاد واحد تولید و توسعه نرم افزار کرده است. این اقدامات با هدف کسب سهم بیشتر بازار فناوری اطلاعات و صنعت بانکداری کشور و افزایش درآمدهای شرکت از محل طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای نوین در حوزه نرم افزار و رفع نیازهای درون سازمانی صورت پذیرفته است.

9. آخرین آگهی مزایده این مجموعه مربوط به ماه جاری است که طی این آگهی در نظر دارد 317 نوع محصول تولیدی خود را به متقاضیان واگذار کند.

مرتبط با : پارس تکنولوژی سداد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز