نوید محمدزاده چه کنایه‌ای به رامبد جوان زد؟

نوید محمدزاده و کنایه به رامبد جوان

نوید محمد زاده ستاره سال های اخیر سینمای ایران در یک استوری اینستاگرامی مطالبی را مطرح کرده که ابتدا به نظر می رسید مخاطب آنها جواد عزتی باشد اما اندکی بعد مشخص شد احتمالا مخاطب وی ، رامبد جوان است.

به گزارش کاماپرس، بازی های نوید محمد زاده در نقش های مختلف طی سال های اخیر مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفته و به نظر می رسید او به ستاره ای بی رقیب در سینمای ایران تبدیل شده اما بازی های چشمگیر و متنوع جواد عزتی این فرضیه را به چالش کشیده است.

موضوع بهتر بودن یک بازیگر نسبت به بازیگر دیگر، بحثی فنی و تخصصی است که باید آن را به کارشناسان و خبرگان بازیگری و دنیای سینما واگذار کرد اما به هر حال حساسیت افکار عمومی و علاقه مردم به سلبریتی ها ممکن است رقابت بین نوید محمد زاده و جواد عزتی را دامن بزند.

اگر قبول نمی کنید که بین این دو بازیگر رقابتی وجود دارد باید گزارش علی رستگار در روزنامه هفت صبح را درباره حواشی اخیر این دو ستاره سینما بخوانید. رستگار در گزارش خود این پرسش را مطرح کرده است که آیا مالک – کاراکتری که جواد عزتی نقش وی را ایفا می کند – در سریال زخم کاری در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای نوری – با بازی نوید محمد زاده – در سریال قورباغه است؟

این سوالات احتمالا در ذهن خیلی از مخاطبان سینما و سریالهای نمایش خانگی نقش بسته که توانسته زمینه ساز یک سوءتفاهم عجیب در روزهای اخیر بشود. ماجرا از استوری های کنایه آمیز نوید محمدزاده شروع شد.

آریاک سفر

استوری های کنایه آمیز نوید

او ابتدا در یک استوری نوشت: چند می‌گیری تعریف کنی؟ دقایقی بعد هم در استوری دیگری نوشت:به خاطر دوزار این‌قدر سطح سینما و بازیگری رو نیارین پایین. کار خوب تولید کنین، وقت بذارین، زحمت بکشین، درست کار کنین، به شعور مخاطب احترام بذارین. اینقدر هزینه واسه تعریف از محصول معمولی خودتون نکنید.

محمدزاده در این استوری از هیچ بازیگر و سریال یا فیلمی اسم نبرد اما به نظر می‌رسید که در حال طعنه زدن به یکی از پروژه های مهم این روزهاست. وضعیت سینما که عملا تعطیل است. در سریالهای تلویزیونی هم که خبری نیست. تنها گزینه می‌ماند سریال‌های نمایش خانگی. بین این سریالها هم ذهن‌ها رفت سمت زخم کاری.

قیاس بین کیفیت بازی نوید محمدزاده و جواد عزتی هم سور و سات این گمانه زنی را جور کرد و کاربران افتادند به تاویل و تفسیر استوری نوید محمدزاده. بعضی نوشتند او از کیفیت بالای بازی و تنوع نقش‌های جواد عزتی موقعیت خود را در خطر دیده. به خصوص که عزتی با شنای پروانه نشان داد حتی در ایفای نقش‌هایی که در سالهای اخیر دربست در اختیار نوید محمدزاده بوده هم تبحر دارد.

خلاصه بعد از اینکه حواشی بالا گرفت و دوقطبی محمدزاده- عزتی شکل گرفت، نوید محمدزاده آمد که جلوی سیل شایعات را بگیرد. او البته خیلی اهل واکنش نشان دادن مستقیم به بحثهای فضای مجازی نیست اما این بار با یک پست و استوری جدید عکسی از جواد عزتی در سریال زخم کاری را به اشتراک گذاشت و نوشت:جواهر. الماسی. وجودت طلاست.

کنایه ها نثار مردم معمولی شده بود

عزتی به کل این ماجراها و حتی پست آخر نوید محمدزاده هنوز کوچکترین واکنشی نداشته اما به نظر می رسد از ابتدا اساسا منظورمحمدزاده سریال زخم کاری نبوده. از کدهایی که در استوری اولیه نوید محمدزاده وجود دارد، می شود حدس زد که منظور او سریال مردم معمولی رامبد جوان بوده .(محصول معمولی= مردم معمولی) . سریالی که با وجود تبلیغات گسترده در سطح شهر نظر مساعد منتقدان را نتوانسته جلب کند . یک نشانه دیگر هم اینکه نوید محمدزاده بین 1157 نفری که در اینستاگرام فالو میکند اسم جواد عزتی وجود دارد اما رامبد جوان نه.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز