نوسانات بازار طلا ادامه دارد؟

بازار طلا همچنان در پیچ و تاب بوده و قیمت‌های این بازار دائما در حال نوسان است. امروز، چهارشنبه دوازدهم خردادماه 1400، در ساعت 12، قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با افت 0/14 درصدی مواجه شده و به نرخ یک میلیون و 98 هزار تومانی رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر مثقال طلای 18 عیار نیز در ساعت ذکر شده افت ناچیز، معادل هزار تومان، نسبت به یازدهم خرداد ماه داشته و نرخ آن با احتساب همین میزان کاهش، 4 میلیون و 757 هزار تومان اعلام شد.

به گفته عبدالرحمن ذهبی زاده، رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز، قیمت طلا از دوم خرداد ماه روند صعودی پیدا کرده و در این افزایش قیمت شرایط سیاسی، تغییر قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی بی تاثیر نبوده است. همچنین قیمت هر گرم طلای 24 عیار تا ساعت 12 امروز معادل یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان بود.

آریاک سفر

قیمت سکه امامی نیز نسبت به دیروز 20 هزار تومان کاهش داشته و به قیمت 10 میلیون و 810 هزار تومانی رسید. نیم سکه نسبت به آخرین قیمت دیروز 1/47 درصد افزایش نرخ را ثبت کرده و وارد کانال قیمتی 6 میلیون و 100 هزار تومانی شد. نرخ ربع سکه نیز با افزایش 1/84 درصدی به قیمت 4 میلیون و 75 هزار تومان رسید.

قیمت هر اونس طلا امروز معادل هزار و 900 دلار بود. نرخ هر اونس طلا نیز در بازار جهانی نسبت به دیروز، 0/43 درصد کاهش داشت. دلیل عمده نوسان قیمتی طلا در بازار جهانی، نگرانی‌های تورمی اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز