نهمین نمایشگاه رینوتکس آغاز به کار کرد

نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ با چهار بخش اصلی و ۲۱ زون از امروز ۱۷ آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس و سرمایه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا، سعید غریب خواجه در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: رینوتکس ۲۰۲۱ تا جمعه ۲۱ آبان ماه در نمایشگاه بین‌المللی تبریز ادامه خواهد داشت. به گفته غریب خواجه، هزار و ۲۴۱ طرح ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت ۷۳۱ طرح برای عرضه در نمایشگاه انتخاب شد.

غریب خواجه ضمن اشاره به ۶۰ رویداد در حوزه‌های مختلف اعم از نوآوری و فناوری کشاورزی، آب، اقتصاد دانش‌بنیان، محیط‌زیست، پوشاک، مد و چرم که از ویژگی‌های این نمایشگاه هستند اظهار کرد: ۲۴ موسسه استانی و خارج استان در این نمایشگاه حاضر می‌شوند و فضای استیج نیز در این دوره برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

دیگر مهمانان این نمایشگاه در حوزه نوآوری و سلامت از دانشگاه‌ کشورهای ترکیه، سوئد، بنگلادش و آذربایجان به صورت مجازی و حضوری هستند. کارآفرینان موفق حوزه فناوری دوره‌های قبل نیز در نهمین رینوتکس سخنرانی دارند.

آریاک سفر

دبیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز به حضور صندوق پژوهش و نوآوری ارس اشاره کرد و ادامه داد: در هر دوره قراردادهای تجاری سازی میان صنعت و فناوران بسته می‌شود که در سال گذشته‌ بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از این نوع قرارداد در حوزه‌هایی همچون خودروسازی منعقد شد.

نمایشگاه‌ ریبونتکس ۲۰۲۱ در راستای بهبود فضای کسب‌وکار دانش‌بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری‌سازی فناورانه با ۲۱ زون تخصصی و چهار بخش اعم از ایده‌های فناورانه، فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و نیازمندی‌های فناورانه از امروز ۱۷ آبان به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شده است.

گفتنی است اولین دوره رینوتکس با نام نمایشگاه و جشنواره نوآوری فناوری ربع رشیدی تحت عنوان نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته ایران با حضور ۱۵۹ طرح فناورانه در سال ۱۳۸۴ برگزار شد.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز