نهضت ملی مسکن برای مجردها به کجا رسید؟

در حالی که وزیر راه شهر سازی، هفته گذشته از مصوبه ثبت نام تمامی مجردها از جمله آقایان مجرد خبر داده بود، محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان، از امکان ثبت‌نام آقایان بالای 45 سال و بیماران خاص مجرد در نهضت ملی مسکن با مصوبه هیئت وزیران خبر داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مسکن ملی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، محمود زاده گفت: پیشنهاد ثبت نام سایر مجردها با سن کمتر به شرط تاهل در زمان تحویل ارسال شده که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

محمودزاده ادامه داد: با تصویب هیات دولت دو گروه دیگر شامل مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص مجرد به گروه‌های مجاز برای ثبت نام در طرح جهش تولید و تامین مسکن افزوده شدند.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

آریاک سفر

بر این اساس، در حال حاضر پنج گروه شامل خانم‌های بالای ۳۵ سال، افراد دارای معلولیت بالای ۲۰ سال، نخبگان علمی، مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص، بدون داشتن شرط تاهل می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادی هم از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ثبت نام مردان مجرد کمتر از ۴۵ سال به هیات دولت ارائه‌ شده که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود. البته این افراد باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز