نمایندگی سانترال پاناسونیک ایده آل گستر

سانترال پاناسونیک دستگاهی است که برای راه‌اندازی مرکز تلفن در مجموعه‌های کاری (ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ و کوچک) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه مانند یک مخابرات محلی عمل کرده و همه خطوط شهری را از طریق یک خط داخلی، در اختیار هر کدام از کارمندان قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایده آل گستر، به این ترتیب، همه کارمندها می‌توانند از طریق خط داخلی خود، به تمام خطوط شهری دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت ایده آل گستر نمایندگی سانترال پاناسونیک در ایران، آشنا کنیم.

خرید و راه‌اندازی دستگاه سانترال پاناسونیک، یک امر کاملا حساس محسوب می‌شود و تاثیر بسیار زیادی در بهبود کسب و کار شما خواهد داشت. بنابراین بهتر است این کار را فقط از طریق نمایندگی‌ها و مراکز مجاز پاناسونیک در ایران انجام دهید. شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در کشورمان فعالیت می‌کند و بهترین انتخاب برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن از طریق دستگاه سانترال پاناسونیک محسوب می‌شود.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی سانترال پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و تحت عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک آغاز کرد. با افزایش تحریم‌ها بر علیه کشورمان، نمایندگی رسمی عملا مفهوم خود را از دست داد و امروزه، هیچ نمایندگی رسمی از شرکت پاناسونیک در ایران وجود ندارد. با این حال، ایده آل گستر همچنان به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک و تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران، در حال عرضه انواع محصولات اورجینال پاناسونیک به مشتریان خود است.

آریاک سفر

فروش و راه‌اندازی دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت ایده آل گستر محسوب می‌شود. در این مرکز، انواع سانترال‌های پاناسونیک (که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت) به صورت کاملا اورجینال و همراه با ضمانت‌نامه معتبر و شرکتی 1 ساله، به خریداران عرضه می‌شوند. علاوه بر این، کارشناسان فروش و مشاورین این شرکت، کلیه اطلاعات تخصصی و مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای راه‌اندازی مرکز تلفن مجموعه کاری خود، داشته باشید.

تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر، کلیه مراحل راه‌اندازی دستگاه سانترال شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن، به انجام می‌رسانند. این راه‌اندازی، شامل پیاده‌سازی سخت افزاری دستگاه و برنامه‌ریزی نرم افزاری می‌شود. علاوه بر این، در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از خدمات واحد تعمیرات ایده آل گستر هم بهره‌مند شوید.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

شرکت پاناسونیک دستگاه‌های سانترال خود را بر اساس نیازهای کسب و کارهای مختلف و در انواع مدل‌های گوناگون، طراحی و به بازار عرضه می‌کند. بنابراین باید درک درستی از نیازهای مجموعه کاری خود داشته باشید و بر اساس آن، دستگاه سانترال متناسب و ایده آل را خریداری نمایید. به طور کلی، سانترال‌های پاناسونیک از لحاظ ظرفیت، به دو دسته کم‌ظرفیت و پرظرفیت تقسیم‌بندی می‌شوند:

منظور از ظرفیت، تعداد خطوط شهری و داخلی پشتیبانی شده توسط دستگاه است. سانترال‌های کم‌ظرفیت پاناسونیک از تعداد محدودی خطوط شهری و داخلی پشتیبانی می‌کنند و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، طراحی شده‌اند. هزینه راه‌اندازی این مراکز بسیار کمتر از سانترال‌های پرظرفیت است؛ اما بسیاری از امکانات مورد نیاز شرکت‌های کوچک را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. دستگاه KX-TES824 بهترین و محبوب‌ترین سانترال کم‌ظرفیت پاناسونیک است که به صورت پیش‌فرض، از 3 خط شهری و 8 خط داخلی پشتیبانی می‌کند. البته در صورت نیاز و با خریداری و نصب کارت‌های توسعه، می‌توانید ظرفیت آن را به 8 خط شهری و 24 داخلی هم افزایش دهید.

سانترال‌های پرظرفیت برای استفاده در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ طراحی شده‌اند و از تنوع و گستردگی بیشتری نسبت به مدل‌های کم‌ظرفیت برخوردار هستند. تمام مدل‌های سری TDA و TDE و NS پاناسونیک، در ردیف این سانترال‌ها قرار می‌گیرند. ظرفیت این مدل‌ها با استفاده از کارت‌های توسعه قابل افزایش است و می‌توانند تمامی نیازهای مجموعه‌های کاری بزرگ را برآورده نمایند.

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک از یک جنبه دیگر، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه، بخش‌بندی می‌شوند. سانترال‌های آنالوگ با استفاده از کابل‌های مخابرات و به روش سنتی، راه‌اندازی می‌شوند. در این مراکز، فقط می‌توانید از تلفن‌های سانترال دیجیتال مانند تلفن پاناسونیک 7665، هیبرید و آنالوگ استفاده کنید. این دستگاه‌ها از خطوط سیپ ترانک و داخلی‌های آی پی پشتیبانی نمی‌کنند و همه اتصال‌ها در این مراکز، از طریق کابل‌کشی برقرار می‌شوند. دستگاه‌های سری TDA و TES و TEM پاناسونیک، در ردیف سانترال‌های آنالوگ قرار می‌گیرند.

سانترال‌های تحت شبکه پاناسونیک، کلیه اتصال‌های خود را در بستر شبکه و از طریق آی پی برقرار می‌کنند. این دستگاه‌ها بر اساس تکنولوژی VoIP (انتقال صدا در بستر اینترنت) کار می‌کنند. در این مراکز، می‌توانید از تلفن‌های تحت شبکه که کیفیت صدا و قابلیت‌های بیشتری دارند استفاده کنید. علاوه بر این، مراکز تحت شبکه امکان استفاده از خطوط سیپ ترانک را هم در اختیار مجموعه‌های کاری قرار می‌دهند. دستگاه‌های سری TDE و NS پاناسونیک، در ردیف سانترال‌های IP یا تحت شبکه قرار می‌گیرند.

مرتبط با : ایده آل گستر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز