نمایشگاه شهر‌هوشمند برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر ‌هوشمند با هدف بهبود کیفیت زندگی شهری و روستایی از 5 بهمن‌ماه به مدت دو روز در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت صندوق نو‌آوری و شکوفایی در این نمایشگاه به دنبال توسعه بازار هوشمند و ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در این حوزه است. وزارت راه و شهرسازی، مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و همچنین مرکز فناوری و اطلاعات، ارتباطات و امنیتِ نهاد ریاست جمهوری جمهوری از دیگر حامیان این رویداد هستند.
بنابه اعلام برگزارکنندگان این رویداد، بهبود کیفیت زندگی شهری و روستایی، توسعه بازار شهر هوشمند، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه شهرهای هوشمند، آشنایی با مفاهیم جدید در سازه، طراحی و شهر هوشمند، برقراری ارتباط بیشتر بین نهادهای علمی و اجرایی در حوزه شهر هوشمند، بررسی مشکلات ساخت‌وسازهای کشور و ارائه راهکارهای علمی، بررسی مسئله انرژی و آب و ارائه راه‌حل‌های مناسب در جهت توسعه عمرانی و شهری، بررسی نقش مدیریت ساخت‌وساز در توانمندسازی، بهینه‌سازی و ارائه مدل‌های مناسب در توسعه شهر هوشمند، عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه شهرهای هوشمند با شرکت‌های بخش خصوصی و… از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی شدند.
محیط‌‌زیست هوشمند، امنیت در شهرهای هوشمند، دولت‌هوشمند، حمل‌و‌نقل هوشمند، اقتصاد هوشمند، تجهیزات زیر‌ساخت‌ها‌ی اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش و پرورش و انرژی محور‌های اصلی دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر‌هوشمند هستند.
انتهای پیام

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز