نمایشگاه خودرو پاریس پس از دو سال وقفه بازگشایی می شود

پس از دو سال وقفه به خاطر همه گیری کرونا، نمایشگاه خودرو پاریس در سال 2022 برگزار خواهد شد و از 17 تا 23 اکتبر (25 مهر تا 1 آبان 1401) درها را به روی بازدیدکنندگان خواهد گشود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودرو پاریس نخستین نمایشگاه خودرو جهان است و از سال 1898 تاکنون برگزار شده است، البته از سال 1976 به بعد، این نمایشگاه به صورت دوسالانه برگزار می شود تا با نمایشگاه خودرو فرانکفورت تداخل نداشته باشد.

در نمایشگاه امسال شرکت رنو حضوری گسترده خواهد داشت و رنو 5 برقی و یک خودرو تمام الکتریکی دیگر را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این از یک کانسپت جدید نیز رونمایی خواهد شد که کمپانی رنو معتقد است نمایی از محصولات آینده و استراتژی اسپرت رنو در آینده خواهد بود. این شرکت اعلام کرده است به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید رنو 5، این خودرو نیز به نمایشگاه خواهد آمد.

آریاک سفر

کمپانی دی اس (DS) با نسخه فیس لیفت شده دی اس 7 در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

جیپ آونجر که نخستین خودرو برقی کمپانی جیپ است برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و بنا به گفته این شرکت، با یک بار شارژ می تواند مسافتی برابر با 400 کیلومتر را بپیماید. گرند چروکی هیبرید-پلاگین که یکی از خودروهای پرچمدار جیپ است در غرفه این شرکت حضور خواهد داشت تا به رقابت با بی ام و ایکس 7، مرسدس بنز جی ال اس و لندروور دیسکاوری بپردازد. انتظار می رود جیپ واگنر اس که یک شاسی بلند تمام برقی و لوکس است نیز در نمایشگاه حضوری چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز