نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم آغاز به کار کرد

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاهی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه آیفارم با هدف نمایش ملزومات جامع کشاورزی مطابق با استانداردهای بین‌المللی و صادرات محور از امروز دوشنبه 21 شهریورماه آغاز به کار کرده که تا 24 شهریورماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 تا 17 برای بازدید به نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب مراجعه کنند.

آیفارم سعی دارد فعالیت‌هایی در بخش‌های مختلف کشاورزی داشته باشد و سالانه بسیاری از بازدیدکنندگان داخلی و بین‌المللی برای تماشای آخرین دستاوردهای کشاورزی و باغبانی به این نمایشگاه می‌آیند.

آیفارم را می‌توان دارای جایگاهی ایده‌آل برای فعالان صنعت کشاورزی دانست زیرا محصولاتی باکیفیت و باضمانت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد و همچنین ارتباط مستقیمی نیز با بازارهای بین‌المللی برقرار خواهد شد.

آریاک سفر

چهارمین دوره این نمایشگاه سال گذشته طی 11 تا 14 آبان ماه برگزار شد که 5 هزار و 335 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و تعداد کشورهای بازدیدکننده به 5 عدد رسید.

از گروه‌ کالایی ارائه شده در نمایشگاه آیفارم می‌توان ماشین‌آلات، اداوات و تجهیزات کشاورزی و باغبانی، سیستم و تجهیزات آبیاری، نهاده‌های کشاورزی، صنایع وابسته کشاورزی، سازه و تجهیزات گلخانه، پهباد، تجهیزات همچنین تکنولوژی‌های روز را نام برد.

شرکت‌های دانش‌بنیان فضای مستقلی خواهند داشت

به گفته حامد ایرانی، مدیر پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیفارم، فضایی مستقل به شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی در پنجمین نمایشگاه آیفارم اختصاص داده شده زیرا نمی‌توان نقش مهم این شرکت‌ها را در توسعه صنعت کشاورزی کتمان کرد.

نمایشگاه آیفارم با همکاری، مشارکت همچنین حمایت انجمن ملی گلخانه‌سازان کشور، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت امور خارجه، خانه اصناف کشاورزی ایران، نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی استان تهران، کمیته صادرات محصولات کشاورزی، صنایع تبدیل اتاق بازگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز