نمایشگاه بین المللی خدمات پزشکی و گردشگری سلامت شیراز 1401

نمایشگاه پزشکی-کاماپرس

نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌­المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، صنایع دارویی و پانزدهمین نمایشگاه بین­المللی تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی از روز 2 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­های بین‌المللی استان فارس آغاز به کار می‌­کند.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه بستر مناسبی برای حضور تولید­کنندگان داخلی و فعالان حوزه خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی، صنایع دارویی و تجهیزات وابسته جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود است.

نخستین نمایشگاه بین‌­المللی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت با حضور 180 غرفه در 3 سالن به متراژ 6 هزار مترمربع و پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌­المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، صنایع دارویی و تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی با حضور 101 شرکت کننده و 300 غرفه در فضایی بالغ بر 9 هزار مترمربع در شیراز برگزار می‌­شود. در این رویداد از استان‌­های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی و البرز حضور دارند.

بنا بر اعلام مدیرعامل نمایشگاه‌­های بین‌­المللی استان فارس، همزمان با برگزاری این رویداد، جلسه ستاد دانش بنیان حوزه پزشکی، سمینار عرضه صنف تجهیزات پزشکی و غیره نیز برگزار می‌­شود. همچنین از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی که برای پانزدهمین بار برگزار می‌­شود، ارتقای سطح سواد جامعه، ایجاد تعاملات درون پزشکی بین مراکز پزشکی، آشنایی جامعه بین­‌الملل با توانایی پزشکی فارس و غیره است.

علاقه‌­مندان می­‌توانند از تاریخ 2 لغایت 5 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌­المللی استان فارس از این رویداد بازدید کنند.

آریاک سفر

چهاردهمین دوره این نمایشگاه در مهر ماه سال 1398 با حضور ۱۰۸ شرکت در قالب ۱۲۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس در شیراز برگزار شد.

آرین طب

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مراکزی است که می تواند نیاز شما را به انواع خدمات پزشکی در منزل برطرف نماید و همچنین در کنار آن با اجاره تجهیزات پزشکی به شما کمک می کند تا در منزل بتوانید مراقبت های لازم را از بیمار خود داشته باشید.

در آرین طب انواع خدمات مراقبتی و درمانی نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از کودک در منزل، سونوگرافی در منزل، نوار قلب در منزل، گفتار درمانی، پانسمان، فیزیوتراپی و…. برای شما عزیزان انجام میشود همچنین اخبار و مقالات پزشکی به صورت بروز و معتبر در وبسایت این مجموعه منتشر می‌شود تا قدمی موثر در آگاهی شما داشته باشد. همچنین در کنار آن خدمات این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته می باشد و همکاران آرین طب آماده پاسخگویی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

مرکز طب سوزنیران

آقای دکتر سید جعفر محقق بعد از تحصیلات پزشکی عمومی به طب سوزنی روی آورده است. ایشان نزدیک به 9 سال به صورت تخصصی، بیماران را با طب سوزنی مورد درمان قرار داده‌اند. دکتر سید جعفر محقق از سال 88 تا سال 90 یک پژوهش گسترده بر روی مبحث امبدینگ انجام داد و سرانجام در سال 1390 در دانشگاه شهید بهشتی بعد از ارائه این پژوهش در جمع انجمن طب سوزنی به عنوان مدرس رسمی امبدینگ انجمن طب سوزنی منصوب شدند.

مرکز طب سوزنیران خدمات طب سوزنی را در کنار خدماتی مانند امبدینگ، پی آر پی، مزوتراپی، بادکس درمانی و غیره به بیماران ارایه می کند.

اسکن طب

اسکن طب یکی از مراجع تخصصی تصویربرداری پزشکی در ایران است که به معرفی انواع اسکن‌های پزشکی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و معرفی مراکز تصویربرداری پزشکی و خدمات آنها می‌پردازد.

خدمات اسکن طب شامل نقد و بررسی، مشاوره خرید، نصب و راه‌اندازی و تعمیر تجهیزات تصویربرداری پزشکی، خرید و فروش تجهیزات و مراکز تصویربرداری و همچنین نوبت‌دهی و ارسال جواب اسکن به صورت‌های DICOM، تصویر و PDF برای بیماران است.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : آرین طبسوزنیران
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز