نمایشگاه بین‌ المللی جاتا ژاپن ؛ فرصتی برای متخصصان حوزه گردشگری

لست سکند

کمتر از 3 ماه تا آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی گردشگری جاتا در ژاپن باقی مانده و حضور ایران در این نمایشگاه قطعی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری جاتا در توکیو ژاپن از تاریخ 31 شهریور تا 3 مهرماه 1401 برگزار می‌شود که پاویون ایران نیز در آن حضور خواهد داشت.

جاتا یک رویداد بین‌المللی در حال رشد در بخش گردشگری به حساب می‌آید که ترویج گردشگری محلی، خارجی و داخلی را هدف خود قرار داده است. این رویداد که طی 4 روز برگزار می‌شود سعی دارد سمینارها، نمایشگاه تجاری و فرصت‌های تجاری عالی را برای مخاطبان ارائه دهد. گفتنی است دو روز اول این نمایشگاه به متخصصان و دوروز دیگر به عموم اختصاص داده شده است.

فرصت های نمایشگاه جاتا برای شرکت‌کنندگان

این رویداد سبب می‌شود تا افراد متخصص و علاقمند روندهای جدیدی در زمینه گردشگری کشف کرده، اطلاعات جدیدی درباره این صنعت عظیم کسب کنند و درباره مسائلی مطرح این حوزه با متخصصان سراسر جهان صحبت کنند. همچنین شرکت کنندگان در این نمایشگاه اطلاعاتی درباره قدرت تبلیغات و نحوه انجام آن درباره مقاصد گردشگری آموزش می‌بینند. به طور کلی کل می‌توان اکسپو گردشگری جاتا را فرصتی عالی برای رشد کسب و کار و افزایش ارتباطات دانست زیرا در این رویداد فرصت تعامل با عموم مردم جذب گردشگر از سراسر جهان فراهم خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

از بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به مناطق گردشگری اشاره کرد که بر اساس کشور یا منطقه تقسیم شده‌اند و آسیا، اقیانوسیه، آفریقا، اروپا، خاورمیانه، آمریکای مرکزی و جنوبی را شامل می‌شوند.

آژانس‌های دولتی، انجمن‌های گردشگری، نهادهای ترانزیت، مراکز اقامتی، مراکز تفریحی و … هم از بخش‌های غرفه ژاپن خواهد بود.

از بخش‌های دیگر جاتا می‌توان به آژانس‌های مسافرتی، نمایندگی‌ هتل‌ها، بخش حمل و نقل و خطوط هوایی اشاره کرد.

از امکاناتی که این نمایشگاه در اختیار علاقمندان و متخصصان قرار می‌دهد، می‌توان به ملاقات با بازیگران کلیدی صنعت گردشگری، برگزاری جلسات ترکیبی به صورت آنلاین و حضوری، همچنین تبادل اطلاعات و صحبت مسقیم با متخصصان صنعت گردشگری اشاره کرد.

در این نمایشگاه که مساحت آن برابر با 20 هزار متر مربع است و تعداد هزار و 441 غرفه حضور دارد، پیش‌بینی می‌شود بیش از 136 کشور و بیش از 210 هزار بازدیدکننده شرکت کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز