نمایشگاه اکسپو امارات از حقوق زنان دفاع می‌کند

برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌های بین‌المللی اکسپو از غرفه دستاوردهای زنان در نمایشگاه امسال اکسپو 2020 دبی رونمایی خواهد شد.

لانا نسبیه، سفیر امارات در سازمان ملل متحد گفت: «اکسپو 2020 روی توانمندسازی زنان در سطح بین‌المللی تمرکز دارد و مشارکت زنان در صلح و امنیت را به رسمیت می‌شناسد.

با توجه به این نکته که امارات در حال تعیین نقشه راه برای دوران پساکرونا است، نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 می‌تواند نقطه عطفی تلقی شود. خانم نسیبه طی مصاحبه اختصاصی با خلیج تایمز گفت: «این اقدامات نشان می‌دهند که ما ملتی با رؤیاهای بزرگ و روحیه تسلیم‌ناپذیر هستیم.»

اخبار مهم و مرتبط:

آریاک سفر

نسسیبه در مورد اینکه چگونه اکسپو توانمندسازی زنان را ارتقا می‌بخشد، گفت: «نمایشگاه 2020 دبی فرصتی منحصربه‌فرد است تا موضوع توانمندسازی زنان در مقیاس وسیع‌تری به صحنه جهانی آورده شود. قرار است همایش زنان، صلح و امنیت موسوم به دابلیو پی اس در غرفه زنان نمایشگاه اکسپو 2020 برگزار شود. با این کار، بستر لازم برای رساندن صدای رسای زنان به جهانیان فراهم می‌شود. ما به برابری حقوق زن و مرد معتقدیم.»

خانم نسیبه با اشاره به این نکته که روند صلح با مشارکت زنان افزایش می‌یابد، گفت: «امارات متحده عربی مصمم است تا اصل توانمندسازی بانوان را اولویتی برای دستیابی به صلح و امنیت بین‌المللی قرار دهد.»

برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌های جهانی، اکسپو 2020 دبی غرفه‌ای به زنانی از قشرهای مختلف جامعه اختصاص خواهد داد. قرار است در این غرفه به داستان‌های موفقیت و تلاش‌های بانوان در زمینه‌های توانمندسازی‌شان پرداخته شود. از طرف دیگر، چندین رویداد دیگر نیز برای حمایت از بانوان ترتیب داده شده است.

پربازدیدترین ویدیوهای اکسپو 2020 دبی را ببینید:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز