در نمایشگاه آی اس ای 2022 بارسلون چه گذشت؟

لست سکند

نمایشگاه آی اس ای 2022، سیستم‌های مجتمع اروپا، بزرگ‌ترین نمایشگاه صوتی تصویری و سیستم‌های یکپارچه دنیا به حساب می‌آید که امسال از دهم تا 13 ماه می، برابر با 20-23 اردیبهشت، در بارسلونا اسپانیا برپا شد. تولیدکنندگان بزرگ و شناخته شده لوازم صوتی و تصویری دنیا در این رویداد مهم شرکت داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا یک گروه بین المللی از فعالان و متخصصان حوزه صوتی و تصویری را کنار هم جمع می‌کند تا محصولات و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان ارائه دهند. البته در جریان این رویداد انواع کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها و بسیاری اتفاقات در حوزه صوتی و تصویری برگزار می‌شود. به نظر کارشناسان آی اس ای یک فرآیندی است که در آن بازارهای صوتی و تصویری و مردم کشورهای مختلف که در این حوزه تخصص دارند، با گردهمایی فرصتی برای یادگیری، همکاری، گسترش روابط و تجارت دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بخش‌های مختلفی اعم از ایجاد محتوا، نرم افزارهای صوتی، برندهای دیجیتالی، سیستم‌های روشنایی، ارتباطات یکپارچه، ساختمان هوشمند و … امکان شرکت در این رویداد جهانی را دارند. این رویداد از سال 2004 پایه گذاری شد و هر ساله در مناطق مختلف اروپا برگزار می‌شود. بعد از اتمام نمایشگاه به ایده‌های برتر در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز