نماد شستا این هفته بازگشایی می‌شود؟

لست سکند

یک مقام مسئول در بورس بازگشایی شستا را مشروط به معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده برشمرد و اظهار کرد: بازگشایی این نماد به محض معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده شستا و ناشر، انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، سهامداران خُرد شستا بعد از برگزاری مجمع و انتشار خبر تقسیم سود 120 تومانی احتمالا اکنون تنها یک درخواست از مسئولان این هلدینگ دارند و آن این است که بازگشایی نماد این شرکت را تا حد امکان با تاخیر انجام دهند تا دور جدید ریزش های سنگین بورس دامن گیر شستا نشود و آنها را دچار زیان نکند.

صحبت های محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس در مورد بازگشایی نماد شستا تا حدودی این دغدغه را برای سهامداران این هلدینگ ایجاد می کند که نماد این شرکت در هفته جاری بازگشایی شود.

بازگشایی نماد شستا به محض معرفی بازارگردان

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول بورس در پاسخ به این سئوال که با برگزاری اولین مجمع سالانه شستا بعد از حضور در بورس که با تقسیم سود 120 تومانی هر سهم برگزار شد، آیا نماد این هلدینگ که از 17 شهریور بسته شده در روزهای آینده بازخواهد شد یا خیر گفت: به محض معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده شستا و ناشر، بازگشایی نماد انجام خواهد شد.

البته با توجه به منفی بودن بازار و وضعیت ریزشی خاصی که در بورس حاکم شده است به نظر می رسد بازگشایی نماد شستا چندان هم مورد رضایت مسئولان بورس نباشد و اگر مدیران شستا بازگشایی این نماد را مدتی به تاخیر بیندازند هم اشکال خاصی از سوی مسئولان بورس به آنها وارد نشود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز