نقد و بررسی Xiaomi poco x3 256

گوشی شیائومی x3 256 به عنوان ارزان‌ترین گوشی برند شیائومی شناخته می‌شود که نسخه پرو آن بهتر است. دقت داشته باشید که این مدل از گوشی پرو، از تراشه اسنپدراگون 860 که جدیدترین نوع تراشه کوالکام است بهره می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ویت موب، در ادامه بیشتر به نقد و بررسی خرید مستقیم گوشی از وارد کننده Xiaomi poco x3 256 می‌پردازیم.

بدنه و اندازه گوشی

اندازه این گوشی، 165.3*76.8*9.4 میلی‌متر است. لازم به ذکر است که وزن گوشی هم 215 گرم بوده و کاربر در هنگام نگه‌ داشتن گوشی برای مدت زمان طولانی‌تر، اذیت نمی‌شود. در قسمت جلویی گوشی، از شیشه برای بدنه استفاده شده و همچنین در قسمت پشتی هم پلاستیک به کار رفته است. ناگفته نماند که این مدل گوشی، از دو سیم‌کارت که همزمان یکی از آن‌ها فعال است، پیشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل گوشی

یکی دیگر از مواردی مهمی که می‌خواهیم در نقد و بررسی و خرید موبایل Xiaomi poco x3 256 به آن بپردازیم، سیستم عامل گوشی است. حتما شما هم می‌‎دانید که برند شیائومی برای گوشی‌های خود، سیستم عامل اندروید را به کار می‌برد. به غیر از آن این گوشی از تراشه 7 نانومتر هم استفاده می‌کند. پردازنده مرکزی گوشی هم 8 هسته‌ای است. درضمن پردازنده گرافیکی Aderno 640 هم یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل گوشی است.

آریاک سفر

نمایشگر گوشی

در ادامه نقد و بررسی گوشی شیائومی پوکو x3 با حافظه 256 می‌خواهیم به یکی دیگر از موارد مهم درباره این مدل گوشی بپردازیم. در ابتدا اجازه دهید که به نوع نمایشگری که در گوشی شیائومی پوکو x3 به کار رفته است، اشاره‌ای داشته باشیم. شرکت شیائومی برای این مدل گوشی، از نمایشگر IPS LCD استفاده کرده است. همچنین ابعاد آن 6.67 اینچ است. در نتیجه به راحتی قادر به مشاهده محتوا در صفحه گوشی خواهید بود.

رزولوشن نمایشگر گوشی

رزولوشن نمایشگر هم 1080 در 2400 پیکسل است. لازم به ذکر است که برند شیائومی برای نمایشگر گوشی پوکو x3 خود، محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که نمایشگر این مدل گوشی دارد، می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتز، روشنایی 450 نیت و پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد. دقت داشته باشید که نمایشگر این گوشی در هر اینچ، حدود 395 پیکسل در اینچ تراکم دارد.

دوربین گوشی

دوربین گوشی از دیگر موارد بسیار مهمی است که حتما در نقد و بررسی گوشی شیائومی پوکو x3 با حافظه 256 باید به آن پرداخته شود. دقت داشته باشید که دوربین اصلی این مدل گوشی، 48 مگاپیکسل است که لنز واید، فوکوس خودکار و 1.2 اینچ سایز سنسور دارد. دیگر دوربین‌های گوشی هم به ترتیب کیفیتی برابر 8، 2 و 2 مگاپیکسل دارد.

از دیگر قابلیت‌هایی که دوربین گوشی شیائومی پوکو x3 دارد، می‌توان به فلاش دوگانه HDR، LED و پانوراما اشاره کرد. قابلیت‌هایی هم که برای فیلمبرداری این مدل گوشی می‌توان نام برد، شامل ضبط با کیفیت خوب و همچنین مجهز بودن به لرزشگیر الکترونیکی است. ناگفته نماند که کیفیت فیلمبرداری سلفی هم 1080 است.

حافظه گوشی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که لازم است در نقد و بررسی Xiaomi poco x3 256 به آن پرداخته شود، حافظه گوشی است. به غیر از حافظه داخلی گوشی که 128 گیگ است، خودتان می‌توانید از کارت حافظه جانبی هم استفاده کنید. رم گوشی هم 6 گیگابایت است. دقت داشته باشید که شما می‌توانید این مدل گوشی را با حافظه 256 گیگابایت با 8 گیگ رم تهیه کنید. نوع حافظه هم، UFS 3.1 است.

سایر قابلیت‌های گوشی

  • دارای حسگر اثرانگشت
  • شتاب‎سنج
  • ژیروسکوپ
  • سنسور مجاورت
  • قطب‌نما
  • قابلیت شارژ سریع 33 وات
  • دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم (ظرفیت 5160 میلی‌آمپر ساعت)
  • دارای بلوتوث و هات اسپات
  • دارای NFC
  • پشتیبانی از OTG
  • دارای GPS
  • پشتیبانی از وای فای

جمع بندی

در این مطلب به نقد و بررسی Xiaomi poco x3 256 پرداختیم. اگر تا به اینجای مطلب را مطالعه کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که این مدل گوشی مشخصات سخت‌افزاری و فنی بسیار مناسبی دارد که با توجه به قیمت، ارزش خرید بالایی دارد. دوربین گوشی هم تصاویر را با وضوح دقیقی ثبت می‌کند. همچنین اندازه خوب نمایشگر برای گیمرها یا کسانی که فیلم‌باز هستند، بسیار مناسب است. ناگفته نماند که این مدل گوشی، رادیو ندارد؛ اما سایر امکانات مهم به صورت کامل در آن به کار رفته‌اند. در ضمن با توجه به پردازنده قدرتمندی که دارد، به راحتی می‌توانید بازی‌های HRR را اجرا کنید.

مرتبط با : ویت موب
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز