برای نصب تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نصب تلویزیون-کاماپرس
لست سکند

این روزها بیشتر تلویزیون‌ها به دلیل کمبود جا و خلوت‌تر شدن دکوراسیون روی زمین قرار نمی‌گیرند و به صورت دیواری هستند که نصب آن‌ها تنها از عهده نصاب تلویزیون کاربلد برمی‌آید.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، در صورتی که کمبود فضا دارید یا تمایل دارید تلویزیون را به گونه‌ای خریداری کنید که قابل نصب بر روی دیوار باشد، باید به مسائل مختلفی توجه داشته باشید. علاقمندان به نصب تلویزیون روی دیوار باید بدانند که این کار به محاسبات دقیقی احتیاج دارد و بدون داشتن آگاهی درباره نصب تلویزیون، ممکن است نتیجه دلخواه به دست نیابند. به همین منظور در این گزارش به نکات مهم برای نصب تلویزیون خواهیم پرداخت؛

فرمول مناسب برای نصب تلویزیون

نصب تلویزیون نیازمند به کارگیری فرمول مناسب است که بهترین آن وی دی نام دارد. این نوع فرمول مشخص می‌کند که چشم ببیندگان در چه زاویه‌ای از صفحه نمایشگر قرار خواهد گرفت و در نتیجه بهترین ارتفاع برای نصب تلویزیون انتخاب می‌شود. افراد برای تعیین مناسب‌ترین ارتفاع جهت نصب تلویزیون باید اندازه این دستگاه را بر عدد 0.55 تقسیم کرده و در 0.22 ضرب کنند. سپس حاصل به دست آمده باید با ای ال اچ، که به معنای فاصله گرفته شده از حالت نشسته تا محل قرارگیری تلویزیون است، جمع شود تا بهترین مکان نصب به دست آید.

نصب تلویزیون-کاماپرس

مراحل نصب تلویزیون به دیوار

نصب تلویزیون روی دیوار مراحلی دارد که از جمله آن نصب براکت روی دیوار و تلویزیون است. قبل از نصب افراد باید از خرید براکت مناسب اطمینان حاصل کنند تا بعدا تلویزیون دچار آسیب نشود. ضمنا برای نصب مناسب براکت و تلویزیون روی دیوار به ابزارهای مثل رولپلاک، پیچ، ماژیک، دلر و پیچ گوشتی نیاز است.

راز آسمان پایتخت

طریق نصب براکت روی تلویزیون

ابتدا باید براکت مناسب ابعاد نمایشگر انتخاب و روی تلویزیون نصب شود. سپس باید پشت تلویزیون روی یک میز قرار داده و براکت روی نقاط معلوم قرار بگیرد. با اندازه گیری فاصله بین سوراخ‌ها در تلویزیون، امکان خرید براکت مناسب وجود دارد. حلقه براکت که در زیر بازوها قرار گرفته به عنوان محل قرارگیری تلویزیون باید رو به سمت بالا باشد. بعدا باید با استفاده از واشر و پیچ، براکت را روی سوراخ‌های پشت تلویزیون قرار داد و آن را نصب کرد.

نصب تلویزیون-کاماپرس

برای نصب تلویزیون به چه کسی مراجعه کنیم؟

اما نصب تلویزیون واقعا کار آسانی نیست و باید یا به این کار تسلط داشت یا از کاربلد این حوزه کمک گرفت. زیرا هنگام نصب تلویزیون باید توجه کرد که این محصول در محل‌های تصادفی یا حساس مثل کنار شومینه قرار نگرفته باشد. به علاوه برای انجام این کار بهترین ارتفاع انتخاب شده و از براکت مناسبی استفاده شود. ضمن اینکه اگر این کار به دست یک غیرمتخصص انجام شود، امکان مشکل در اتصال، خرابی تصاویر و … وجود دارد و اینگونه مسائل زحمت نصب را چند برابر می‌کند. زیرا ممکن است نیاز باشد تا تلویزیون بار دیگر از محل نصب به پایین بیاید و حتی به تعمیرکار یا نصاب تلویزیون احتیاج شود.

اما در صورتی که برای انجام این کار تصمیم نهایی را گرفته‌اید، با مراجعه به وبسایت هوم سرویز می‌توانید از بروز تمامی مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. هوم سرویز با ارائه بهترین نصاب و برآورد نسبی هزینه نصب تلویزیون ، کار را برای متقاضیان راحت کرده است. کاربران تنها با چند کلیک امکان مراجعه به وبسایت هوم سرویز و مشاهده هزینه نصب تلویزیون را دارند. در صورتی که فردی در این خصوص سوال داشته باشد، می‌تواند در ساعات مشخص شده از کارشناسان هوم سرویز کمک بگیرد و به راحتی تلویزیون خود را روی دیوار نصب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز