نصب تایر با 20 درصد تخفیف

خرید لاستیک و تایر با نرخ مصوب دولتی از انواع برندها با تخفیف نصب می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با آنکه در حال حاضر قیمت تایر نسبت به گذشته افزایشی شده، هایپر تایر تخفیف شگفت‌انگیز خود را برای مصرف‌کنندگان آغاز کرده است.

هایپر تایر طرح خود را به نام خرید با لبخند نام‌گذاری کرده و مهلت این طرح را از یکم تا 31 مردادماه به مدت یکماه قرار داده است که خدمات نصب و بالانس محصولات بارز را با تخفیف 20درصدی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

هایپر تایر یک فروشگاه آنلاین لاستیک به همراه نصب در محل است که از سال 1395 با برندهای خارجی و ایرانی کار خود را آغار کرد. این مجموعه خدمات نوین خود را  به صورت سیار به متقاضیان عرضه می‌کند؛ یعنی کافیست مصرف‌کننده نوع تایر خود را انتخاب کند تا هایپرتایر در محل مورد نظر خدمات خواسته شده را برای مشتری انجام دهد.

این مجموعه تایرهای مختلفی از برندهایی همچون ایران تایر، بارز، بریجستون، تراینگل، تیگار، پیرلی، مکسس، میلشن، کومهو، کویرتایر، هانکوک و … را برای مشتریان خود عرضه می‌کند. تایرهای این مجموعه بر اساس نوع خودرو به سواری، کشاورزی و کامیونی اتوبوسی تقسیم می‌شود که با مراجعه به سایت می‌توان مدل ماشین را انتخاب کرد. به گفته مجموعه در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران، هایپرتار برگزیده حوزه خودرو و خدمات مرتبط شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : هایپرتایر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز