نشست معدنی ایران و اوراسیا برگزار می‌شود

پنل تخصصی حوزه معدن و صنایع معدنی یکی از پنل‌های ده‌گانه همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا است که چهارشبه این هفته در مرکز همایش‌های رایزن برگزار می‌شود.
به گزارش کاماپرس، در این نشست که به صورت حضوری و مجازی اجرا می‌شود، سخنرانی‌هایی به منظور بررسی راه‌های توسعه همکاری‌های ایران با حوزه اوراسیا انجام می‌شود. همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا از سوی اتاق بازرگانی تهران با همکاری اتاق‌های بازرگانی مشترک ایران و روسیه، ایران و قزاقستان، ایران و ارمنستان و مشارکت موسسه مطالعات خلیج‌فارس برگزار می‌شود.
محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران، جهانگرد جیحون، مدیر بازرگانی گروه صنعتی معدنی زرین، مهدی آهویی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران در پنل تخصصی حوزه معدنی سخنرانی می‌کند.
همچنین آواز‌بیگ عبدالرزاق‌اف، سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران، رستم ژیگانشین، رئیس نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران، قدیر قیافه، نماینده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن شرق و سجاد غرقی، نماینده انجمن سنگ آهن ایران نیز در این پنل به ارائه سخنرانی و راهکار می‌پردازند.
ریاست این پنل را محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران برعهده دارد.
فعالان حوزه معدن تا یکشنبه (امروز) فرصت دارند که برای ثبت‌نام در این رویداد با معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران تماس بگیرند.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نشست معدنی ایران و اوراسیا برگزار می‌شود

  1. صیایی گفته:

    سلام. خانه معدن موظف بود دوسال قبل برای دسترسی معدنکاران کشور با اورآسیا ارتباط برقرار کند.
    تنها کشورهای که ما می‌توانیم از طریق سیستم مالی سپام صادرات با برگشت صددرصدی انجام دهیم.
    چرا این همه تاخیر؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز