نشر ثالث با تخفیف های ویژه به استقبال تابستان رفت

نشر ثالث با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تحت عنوان «تابستان داغ نشر ثالث» از ارائه تخفیف‌های جدید و ویژه تابستانی به متقاضیان کتاب خبر داد.

به گزارش کاماپرس، نشر ثالث یکی از موسسات انتشاراتی صاحبنام و مطرح کشور، جذابیت خرید کتاب از این مجموعه را با ارائه تخفیف های فصلی و مناسبتی افزایش می دهد و در آغاز فصل تابستان نیز تخفیف های ویژه این فصل را رونمایی کرده است.

تخفیف های 20 تا 30 درصدی 

این موسسه انتشاراتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تخفیف  30 درصدی کتاب های نشرثالث و تخفیف 20 درصدی کتب سایر نشرها از اول تا دهم تیرماه در قالب کمپین تابستان داغ نشر ثالث خبر داده است.

متقاضیان برای استفاده از تخفیف های مذکور می توانند به صورت حضوری به کتابفروشی نشرثالث  واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشر ، پلاک 148 مراجعه کنند.

آریاک سفر

ضمنا استفاده از تخفیف های ویژه تابستان با خرید تلفنی کتاب از نشرثالث امکان پذیر است و متقاضیان می توانند برای این منظور با شماره تلفن های 7-88325376-021 تماس بگیرند. شماره واتس آپ 09226254338 نیز از سوی نشر ثالث آماده دریافت سفارش کتاب با ارائه تخفیف های مذکور است.

نهایتا این که متقاضیان خرید کتاب های نشرثالث می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.salesspublication.com  و سفارش کتاب های این انتشارات از تخفیف های تابستان داغ نشرثالث استفاده کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نشر ثالث
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز