نسل جدید نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ رونمایی شد

لست سکند

سامسونگ در رویداد ISE 2023 بارسلون از نمایشگرهای پایدار دیجیتال ساینیج با فناوری منطبق بر راهبردهای جدید زیست محیطی رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، محصولات اسمارت ساینیج  سری‌های QBC، QMC و QHC را شامل می‌شود که ضخامتی برابر با 28.5 میلی‌متر دارد. این محصولات به حسگر روشنایی نسبت به نور اطراف مجهز شده‌اند که مصرف انرژی را بهینه‌تر می‌کند. برای ساخت بخش پشتی این نمایشگرها نیز از مواد رزین بازیافتی استفاده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

راه‌حل MagicINFO سبب شده تا کاربران با مدیریت از راه دور انواع خطا و تنظیمات دستگاه‌ را از دور کنترل کنند. البته این قابلیت همچنین امکان تشخیص سلامت دستگاه، اطلاع‌رسانی در مورد اتصال کابل، دمای دستگاه و اختلال در شبکه را در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد.

پلتفرم ساینیج ابری سامسونگ راه‌حل‌هایی همچون نظارت بر مصرف برق، زمان‌بندی روشنایی، تنظیم روشنایی، مدیریت خودکار دستگاه و غیره را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. این پلتفرم همچنین سبب می‌شود تا نمایشگرهای ال سی دی، ال ای دی و تلویزیون‌های B2B به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل شوند.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ در این رویداد همچنین محصولات جدید ساینیج را معرفی کرد که یکی از آن‌ها نمایشگر LED سری outdoor با نام XHB بود که به طور ویژه برای استفاده در صنعت ورزش و مکان‌های دیدنی کاربرد دارد. سری XHB دارای مدل‌های متنوعی همچون P6، P8، P10 و P16 است که همه‌ی آن‌ها روشنایی برابر با 8  هزار نیت دارند. بهره‌وری انرژی در این مدل‌ها بهبود یافته، دوبرابر نازکتر از مدل قبلی هستند و از انتشار 2492 تن دی‌اکسید کربن جلوگیری می‌کنند.

سامسونگ همچنین در راستای تامین بازار شارژر خودروهای الکتریکی، نمایشگر 24 اینچی سری Outdoor ساینیج خود به نام OH24B را معرفی کرد تا کاربران یک شارژ لذت بخش‌تر و بدون قطعی را تجربه کنند.

ساینیح‌های سری Outdoor انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری بالا با حداکثر روشنایی 1500 نیت دارند و در برابر آب، گردوغبار و مایعات مقاومت می‌کنند. این نمایشگر طراحی باریک و فلزی دارد و داری پنل کریستال مایع با دمای بالا برای دوام بیشتر است.

براساس گزارش سامسونگ، می‌توان گفت ساینیج‌های کوچک راندمان انرژی بالایی داشته و در عین حال مصرف کمی دارند.

در این رویداد سامسونگ همچنین از نسخه ویندوزی نمایشگر سری Kiosk به نام KMC-W  نیز رونمایی کرد. این نمایشگر جدید از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل بهره برده و به DRAM 256گیگابایتی و حافظه SSD مجهز شده که پردازشی سریع و فضای ذخیره‌سازی کافی را برای کاربران فراهم می‌کند. این نوع نمایشگر نیازهای روبه رشد صنعت سلامت، هتلداری و خرده‌فروشی را فراهم خواهد کرد.

نمایشگرهای ویژه سری Flip راهکاری ارائه داده تا مشاغل به صورت همزمان به دستگاه‌ها متصل شوند. این امکان باعث می‌شود تا کاربران با اتصال کامپیوتر شخصی به Flip، برنامه‌ها و محتوای موجود در کامپیوتر شخصی را به Flip  انتقال دهند. این قابلیت سبب می‌شود تا یک محیط کاری یکپارچه برای کاربر فراهم شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز