نسخه کپی سایت دیوار به ترکیه رسید

موفقیت سایت دیوار مشهورترین بازارگاه اینترنتی فروش انواع املاک و خودرو و کالاهای نو  و  دست دوم در ایران موجب شده است که سایتی با نام دیوار ترکیه برای پوشش دادن به نیازها و جذب ایرانیان حاضر در این کشور راه اندازی شود.

به گزارش کاماپرس، سایت دیوار موفقیت اولیه خود را مدیون پاسخگویی به یک نیاز مهم و اساسی عموم مردم یعنی امکان فروش املاک، دارایی ها، خودروها و کالاهای دست دوم آنها بدون هزینه و به ساده ترین روش با استفاده از امکانات شبکه اینترنت بوده است. در ادامه به تدریج کالاهای نو نیز راه خود را به این سایت بازکردند و اکنون دیوار سایت پیشرو در حوزه فروش و معاملات در بستر اینترنت در ایران است.

البته مدل کسب وکار سایت دیوار ایجاب می کرد در ابتدا تمام آگهی ها در این سایت رایگان باشد اما بعد از مدتی بخشی از آگهی ها از حالت رایگان خارج شد تا راه اندازی این سایت برای مالکان آن توجیه اقتصادی هم پیدا کند. ضمنا مدیران سایت دیوار به جای دریافت مبالغ زیاد برای درج آگهی در بخش های پولی، بر افزایش تعداد آگهی ها در این بخش ها با هزینه پایین ، تمرکز دارند.

موفقیت سایت دیوار موجب شده است که سایت مشابه ای نیز در کشور ترکیه با  نام دیوار ترکیه راه‌اندازی شود. شروع به کار چنین سایتی در ترکیه نشان دهنده بازار رو به گسترشی است که ایرانیان با مهاجرت خود به این کشور ایجاد کرده اند.

فرصت یابی از مهاجرت ایرانیان به ترکیه

آریاک سفر

در واقع گردانندگان این سایت به افزایش تعداد ایرانیان مقیم ترکیه – و یا ایرانیانی که در ترکیه کسب و کاری راه اندازی کرده اند یا آنجا شغلی دارند اما اقامت این کشور را ندارند اما به هر حال ایام زیادی را در سال در ترکیه سپری می کنند- به چشم یک فرصت نگریسته و با الگوبرداری از سایت دیوار و موفقیت آن در ایران، سایت مشابه ای را در ترکیه راه اندازی کرده اند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

دیوار ترکیه و ارتباط آن با دیوار ایران

اگر کمی در این سایت کنکاش کنید متوجه می شوید برخلاف تصور اولیه موسسان سایت دیوار ایران – حسام آرمندهی و رضا محمدی – نقش خاصی در تاسیس سایت دیوار ترکیه ندارند و یا حداقل این نقش به صورت شفاف در سایت دیوار ترکیه منعکس نشده است. به این ترتیب به نظر می رسد – ظاهرا – دیوار ترکیه ربطی به دیوار ایران ندارد.

دیوار ترکیه از شیراز آمده است!

در بخش درباره ما دیوار ترکیه درج شده است که امتیاز این سایت متعلق به شرکت «میعاد نرم افزار پارس» است که یک شرکت مسئولیت محدود به شمار می آید و این امتیاز در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. با کمی جستجو در اینترنت می توان به این نکته پی برد که این شرکت در سال 1387 در شیراز به ثبت رسیده است.

طراحی سایت دیوار ترکیه را میلاد اکبری میمندی انجام داده است که خود را در این گونه معرفی کرده است: متولد 1369 با 10 سال سابقه طراح گرافیست و همکاری با بهترین برندهای ایران و ترکیه در بیش از 500 پروژه طراحی گرافیک و طراحی سایت.

از موسسان سایت دیوار ترکیه فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و به نظر می رسد آنها ترجیح داده اند فعالیت خود را در آغاز راه با چراغ خاموش پیش ببرند اما با توجه به هوشمندی آنها در شناسایی بازار جدید و فرصت های آن ، قطعا در آینده درباره این سایت و موسسان آن بیشتر خواهیم شنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : دیوار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز